Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: شهریه دانشجویان با تصویب هیئت امنا تا حدود ۱۰ درصد افزایش دارد و افزایش شهریه بنا بر افزایش دلار در کشور نیست.

احمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه گفت: دانشگاه امیرکبیر دانشگاهی قدیمی است و تقریبا تجهیزات آزمایشگاهی نیز قدیمی هستند که باید بروز شوند ما نیز مانند دیگر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تحت فشار هستیم، اما همچنان در حال تلاش جهت بهبود شرایط  دانشگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص برنامه‌های دانشگاه تصریح کرد: ما در دانشگاه نیز فعالیتهای عمرانی را پیگیری می‌کنیم و تهیه تجهیزات و مواد اولیه از دیگر فعالیت‌های دانشگاه امیرکبیر است زیرا نمی‌خواهیم دانشگاه متوقف شود، قطعا اگر حمایت‌ها در زمینه فراهم سازی تجهیزات افزایش یابد تا حد مورد نیاز تجهیزات را فراهم می‌کنیم و تاکنون تلاش دانشگاه بر این بوده که مشکل اساسی در این زمینه وجود نداشته باشد.

رئیس دانشگاه امیرکبیر در خصوص شهریه‌های دانشگاه گفت: شهریه دانشجویان با تصویب هیئت امنا تا حدود ۱۰ درصد افزایش دارد و افزایش شهریه بنا بر افزایش دلار در کشور نیست، منطق ما در دانشگاه بازارگونه نیست، زیرا هر چه شهریه‌ها افزایش یابد افراد مستعد کمتری نیز وارد دانشگاه خواهند شد  تلاش ما این است که افراد مستعد بیشتری را در دانشگاه جذب کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر بودجه دانشگاه افزایش شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان