Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: حفظ اشتغال موجود از برنامه های اصلی دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رضا حسینی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حفظ اشتغال موجود از برنامه های اصلی دولت است که همراهی همه نهاد ها را می طلبد از این رو در آذربایجان غربی به دلیل داشتن ظرفیت فراوان در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی می توان علاوه بر حفظ اشتغال موجود، اشتغال فراوان دیگری نیز ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در خصوص روغن دراستان وجود ندارد خاطر نشان کرد: تا۲۴ساعت آینده ۷۰۰ تن روغن در استان توزیع خواهد شد، همچنین هیچ مشکلی در ذخیره سازی برنج، قندو شکر وآردو گندم دراستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کشور به زودی از تنگنای اقتصادی بوجود آمده گذر خواهد کرد تصریح کرد: از مردم تقاضا می شود برای داشتن زندگی خوب از احتکار خانگی جلوگیری کرده و متناسب بامصرف روزانه خرید کنند تا مواد ضروری به تناسب به دست همه مردم برسد.

معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: کارگروه استانی برای تامین لاستیک کامیون های رانندگان استان تشکیل شده در صورت ابلاغ تا ده روز آینده لاستیک مورد نیاز استان از گمرک رجایی وارد استان خواهد شد.

حسینی ادامه داد: امنیت جاده ای برای رانندگان حمل ونقل و کامیون داران استان فراهم شده و به دستور قوه قضاییه با کسانی که مانع کار کامیون داران شوند به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با تعامل یک شهروند خبرنگار از چالدران با تحریریه خبر صداوسیمای آذربایجان غربی، پلی جدید بر روی رودخانه قزلار چایی شهرستان چالدران احداث شد تا مشکل اهالی دو روستای ساز آغل و گل سعید برطرف شود.

 سیل باعث تخریب پل قدیمی شده بود.

شما هم می توانید با انعکاس اخبار شهر و محله خود، شهروند خبرنگار ما باشید.

 

 

دیگر خبرها

  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب