Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@02:13:51 GMT

آشنایی با روش تهیه چای انار

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۱۷۱۶

آشنایی با روش تهیه چای انار

زندگی > تغذیه - همشهری آنلاین:
انار یکی از سوپر میوه‌های پاییزی است که به غیر از طعم بی‌نظیرش خواص فراوانی در بر دارد.

انار میوه‌ای خون‌ساز، مقوی قلب، دفع‌کننده چربی، رفع‌کننده سموم اغلب عفونت‌های داخلی و دافع حرارت است. رب انار، برگ انار در ضعف معده، کمی اشتها، تهوع، ضعف عمومی، تصفیه خون و در رفع میگرن بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم:

دانه انار یک انار کامل
هسته سیب ۳ الی ۵ عدد
چای سیاه خشک يك قاشق مرباخوری سَرپر
چوب دارچین ۲ تکه متوسط

دستور تهیه:

دانه انار، چای سیاه خشک، هسته سیب (دانه‌های آن را جدا کنید) و چوب دارچین را داخل قوری مناسب بریزید و روی آن آب جوش بریزید تا قوری پر شود. قوری را بگذارید روی حرارات کم تا خوب دم بکشد. چای انار بدون استفاده از چای سیاه ۲۰ دقیقه زمان برای دم کشیدن لازم دارد، اما با اضافه کردن چای سیاه بهتر است بگذارید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه دم بکشد.

همچنین می‌توانید بنا به ذائقه خود از آب لیمو ترش تازه، میخک یا گلپر برای تهیه این چای استفاده کنید. بعد از آماده شدن چای انار می‌توانید آن را با نبات شیرین کرده و میل کنید.

در همین زمینه: آشنایی با روش تهیه هات چاکلت مربایی آشنایی با روش تهیه هات چاکلت پرتقال آشنایی با روش تهیه هات چاکلت کاراملی آشنایی با روش تهیه هات چاکلت بادام زمینی آشنایی با روش تهیه هات چاکلت فرانسوی آشنایی با روش تهیه دمنوش بِه آشنایی با نوشیدنی‌های گرمابخش در فصل سرما مجله نوشیدنی‌های گرم

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد گفت:  از این تعداد ۴۵ سورتی پرواز برای نجات جان ۴۶ نفر در نیشابور و ۳۰ سورتی پرواز برای امدادرسانی به ۳۰ نفر در مشهد انجام شده است.

سرهنگ خلبان محمدرضا زارعی افزود: از ۲۵ فروردین جاری به مدت پنج روز نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های هوانیروز با همکاری شهرداری مشهد با هدف آشنایی نوجوانان با بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شده است که از حدود ۳۵۰ نفر از دانش آموزان میزبانی کرده است.

وی بیان کرد: بازدید از انواع تجهیزات و بالگردهای این پایگاه از جمله برنامه‌هایی است که مورد استقبال دانش‌آموزان در این نمایشگاه قرار گرفته است و علاوه بر آشنایی آن‌ها با وظایف هوانیروز، یافتن دانش‌آموزان علاقه‌مند به این حوزه از دیگر اهداف مورد نظر در برپایی این نمایشگاه بوده است.

 

دیگر خبرها

  • آشنایی با انواع قهوه و شیوه آماده کردن هر یک
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم