Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های مدافع پدیده راجع به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی در جم.

طرفداری- محمدحسین مرادمند در مورد بازی با پارس جنوبی که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت:

بازی سختی در زمین حریف داشتیم. پارس‌ در زمین خودش دنبال برد بود و ما هم برای اینکه صدر جدول را از دست ندهیم دنبال کسب سه امتیاز بودیم. ما در نیمه اول به گل رسیدیم و بعد از این گل باید یک یا دو گل دیگر می‌زدیم، اما متأسفانه بدشانس بودیم و موقعیت‌های‌مان به هدر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی هم در نیمه دوم فشار آورد تا گل مساوی را زد، ولی ما می‌توانستیم در این بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی با اشاره به صحنه اخراج ساکت الهامی که خودش هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت، تأکید کرد:

من گفتم که اوت به سود ماست و الهامی هم به‌خاطر حرف من توپ را به تیم حریف نداد. داور نیز در نهایت تصمیم به اخراج او گرفت که این کار سخت‌گیرانه بود و من هم اخطار گرفتم.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد نتایج خوب پدیده در لیگ امسال تصریح کرد:

ما بازیکنان خوبی داریم و مهم‌تر از همه اینکه یحیی گل‌محمدی یک مربی فوق‌العاده است و بازیکنان هم از کار با این مربی لذت می‌برند. امیدوارم که این روند خوب را ادامه دهیم و مشکلات مالی در تیم ما تأثیر منفی نگذارد.

به نقل از تسنیم، مرادمند در پایان اظهار داشت:

مشکلات مالی می‌تواند تمرکز بازیکنان را به‌هم بزند. تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد و هدف‌های بزرگ در ذهن دارد، باید از لحاظ مالی و امکانات هم در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!