Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: اجرای ازاره سنگی ایوان جنوبی با سنگ مرمر همراه با زیر سازی، بندکشی ضلع غربی حجره‌ها، کاشی‌کاری‌های مجدد معرق ایوان جنوبی، برداشت بافت فرسوده و اجرای نماسازی آجری ضلع غربی حجره‌ها و کاشی‌کاری مجدد معقلی لچکی ضلع شرق گنبدخانه از جمله اقدامات مرمتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر ارجمند افزود: مرمت، استحکام بخشی و بازسازی مناره‌ها در کل بنا، مرمت کاشی‌کاری‌ها، سر در ورودی شمالی، بازسازی کاشی‌کاری مشبک سردر شمالی و درب ورودی ضلع شرقی همراه با روغن‌کاری، ایزوگام، و بندکشی در سایر نقاط این بنا نیز در حال اجراست.
بقعه متبرک امامزاده حسین فرزند بلافصل امام رضا (ع) واقع در خیابان سلامگاه، یکی از کهن‌ترین بنا‌های تاریخی– مذهبی شهر قزوین و از معروف‌ترین امامزادگان ایران است که از سده سوم هجری، زیارتگاه بوده است.
این بقعه در سال ۱۳۱۴ با شماره ثبت ۲۳۹ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: امامزاده حسین مرمت ساماندهی بنای تاریخی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در نهایت با برد نساجی به پایان رسید.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی بازی منصور باقری با یک شوت پرقدرت توانست دروازه تیم میزبان را باز کند. در دقیقه ۳۷ امیرحسین سام دلیری با یک ضربه سر توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا خیال هواداران نساجی در نیمه اول راحت شود و نیمه اول به سود میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم موقعیت جدی روی دروازه‌ تیم‌ها ایجاد نشد و در نهایت ۹۰ دقیقه تلاش، بازی به سود شاگردان ساکت الهامی به اتمام رسید.

ذوب‌آهن با این شکست ۳۳ امتیازی شد و در رده هشتم ایستاد و نساجی با این برد ۲۲ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی ذوب آهن:

پارسا جعفری، حسین رنگرز، محمد قریشی، کمال کامیابی‌نیا، سعید کریمی، ارشیا سرشوق، محسن آذرباد، علی مصلح، حسین اسلامی و فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب نساجی مازندران :

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سعید آقایی - منصور باقری - سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمد عباس‌زاده

سرمربی: ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر