Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، ششمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش (۱۱ تا ۱۴ آبانماه امسال) به عنوان یک رخداد منحصر به فرد در اقتصاد کشور برای سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار با توجه به ویژگی های خاص جغرافیایی و توسعه یافته بودن بازارهای مالی و پولی کیش و وجود مراکز دانشگاهی متعدد مالی، مدیریتی و اقتصادی و مهندسی در جزیره فرصتی است که تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش عمران و مسکن کشور از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی مطیع جهانی معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران و دبیر اجرایی این نمایشگاه با بیان این مطلب ابراز داشت: صنعت ساختمان و عمران از صنایع پیشران بوده که بیش از ۸۰ صنعت وابستگی کامل به آن دارند. اتاق تعاون ایران برگزارکننده سیزده دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران و پنج دوره نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش این فرصت را برای فعالان بخش صنعت ساختمان در جهت تعامل و توسعه همکاری ها فراهم کرده است.
وی ادامه داد: اهمیت مناطق آزاد به عنوان منطقه آزاد تجاری – صنعتی در اقتصاد کشورهای توسعه یافته و برخی از کشورهای در حال توسعه بسیار مهم تلقی می شود. اصلی ترین هدف مناطق آزاد در جهان و به خصوص در کشورهای در حال توسعه ایجاد پیوند ملی با اقتصاد جهانی و بازارهای بین‌المللی در ورای مقررات و قوانین درون مرزی کشورهاست.
مطیع جهانی یادآور شد: پیشرفت در کشورمان در تمامی صنایع حائز اهمیت بوده و  باید نگاهی تازه به جایگاه و رویکردهای استراتژیک مناطق آزاد در کشور داشت.
وی افزود: یکی از صنایع مهم در کشورمان صنعت ساختمان و عمران  است که بیش از ۸۰ صنعت، وابستگی کامل به صنعت عمران و ساختمان دارند. اتاق تعاون ایران به عنوان برگزارکننده سیزده دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران و پنج دوره نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش در صدد است برای ششمین سال متوالی در سال حمایت از تولید ملی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را  ۱۱ تا ۱۴ آبان در محل نمایشگاه های دائمی منطقه آزاد تجاری کیش برگزار کند .
دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اذعان داشت:  یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه کمک به توسعه و رونق صنعت عمران، ساختمان، گردشگری در منطقه آزاد تجاری کیش بوده و با توجه به جایگاه ویژه این منطقه در صادرات کالا و خدمات می تواند بستری مناسب جهت توسعه زیر بنایی و زیر ساخت های عمرانی منطقه باشد.
مطیع جهانی معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک رخداد منحصر به فرد در اقتصاد کشور برای سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار با توجه به ویژگی های خاص جغرافیایی و توسعه یافته بودن بازارهای مالی و پولی کیش و وجود مراکز دانشگاهی متعدد مالی، مدیریتی و اقتصادی و مهندسی در جزیره فرصتی است که تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش عمران و مسکن کشور از آن استفاده کنند.
وی گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از یکصد شرکت کننده معتبر در فضایی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ آبانماه در محل سایت نمایشگاهی منطقه آزاد کیش توسط اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد. علاقمندان به این حوزه می توانند جهت مشارکت و بازدید این رخداد ملی به سایت ستاد برگزاری نمایشگاه به آدرس  www. Iranconfair.ir   مراجعه و یا با شماره های ۶-۲۲۶۶۲۸۴۵ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اتاق تعاون ایران نمایشگاه ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس