Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه ۹، رحیمی با اعلام خبر خرید ۶۳۹ هزار و ۶۴۸ تن گندم از کشاورزان گندم کار کرمانشاهی، گفت: تا کنون مبلغ ۷۲۷ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان از مطالبات گندم کاران استان کرمانشاه پرداخت شده است.
وی افزود: در چند سال اخیر پرداخت مطالبات کشاورزان با کمی تاخیر صورت می‌گرفت، اما امسال با وجود برخی مشکلات اقتصادی که در سر راه دولت قرار داشت، خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان این مبلغ به حساب کشاورزان پرداخت و بزودی نیز مابقی مطالباتشان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور اظهار داشت: با تلاش خوب کشاورزان و برنامه ریزی‌های مسئولان استانی، تولید دانه‌های روغنی کلزا و آفتابگردان نیز در استان کرمانشاه رشد چشم گیری داشته است و امسال با خرید بیش از ۱۹ هزار و ۹۶۵ تن کلزا و رشد بیش از ۲ برابری خرید تضمینی این محصول استراتژیک نسبت به سال گذشته، شرکت غله و خدمات بازرگانی توانست به رتبه بالایی در کشور دست یابد.
رحیمی همچنین از پرداخت ۱۰۰ درصد مطالبات کشاورزان کلزا کار استان خبر داد و افزود: با پرداخت ۵۵ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان توانستیم در سریعترین زمان ممکن با کشاورزان کلزا کار هم استانی تسویه حساب کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه مطالبات گندم کاران گندم شرکت غله کلزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارها از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

به گفته او، پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

دشتبانی گفت: خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قیمت گندم مشخص شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل