Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@12:51:41 GMT

گردنه قوشچی ارومیه ایمن شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۲۱۶۹

گردنه قوشچی ارومیه ایمن شد

ارسلان شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گردنه قوشچی 14 کیلومتر طول دارد که با 24 کیلومتر گاردریل در باند رفت و برگشت و 6 عدد چراغ چشمک زن و روشنایی به طول 14 کیلومتر ایمن سازی شد.
وی با تاکید بر اهمیت حذف نقاط حادثه خیز از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی در اجرای پروژه های ایمن سازی جاده ای است، اضافه کرد: در راستای ارتقای سطح ایمنی و کاهش تلفات انسانی در تصادف های جاده ای و نیز حذف نقاط حادثه خیز استان عملیات ایمنی در گردنه ها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گردنه 'ایلانلو' در محور ارومیه - مهاباد به طول 2.5 کیلومتر با 5.4 کیلومتر گاردریل زنی و ایجاد روشنایی در کل مسیر و همچنین گردنه جاده سرو به طول چهار کیلومتر با اجرای سه کیلومتر گاردریل و نیز گردنه سد شهرچای به طول 3.5 کیلومتر با اجرای 2 کیلومتر گاردریل ایمن سازی شد.
وی اضافه کرد: آماده سازی محور شهید کلانتری و محور ارومیه - سلماس از دیگر اقدامات این اداره کل است که با هدف برگزاری مسابقات تور آذربایجان انجام شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی در این محورها شامل عملیات چاله پرکنی، لکه گیری آسفالت، اصلاح و مرمت سرعت گیرهای غیراستاندارد است.
'شکری' از اجرای خطوط جدید و احیای خطوط امحا شده در 13 کیلومتر در محورهای شهرستان ارومیه طی 2 ماه گذشته خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح خط کشی در مکان های ضروری در تمامی محورها افزایش ایمنی محور، آگاهی دادن به کاربران راه به خصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود و تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط است.
به گزارش ایرنا، محورهای ارومیه- سلماس، ارومیه – قوشچی، ارومیه – اشنویه، خوی – ایواوغلی، شوط به مرگنلر و مهاباد – سردشت از جمله جاده های پر خطر آذربایجان غربی است و تعداد کثیری از تصادف های جاده ای استان در آنها به وقوع می پیوندد.
2093/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اداره کل راه ارتقای سطح تصادف راهداری و حمل و نقل جاده رفت و برگشت اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز سه شنبه ۲۸ فروردین در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​