Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان آرامون در دومین یادواره شهدای شهر قوشچی که با حضور فرمانده سپاه شهدای استان و جمعی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان شهر قوشچی و بخش انزل ارومیه برگزار شد گفت: دفاع مقدس تمرین خودباوری و باور به نیروهای جوان و توان داخلی بود که با تکیه برآن بر دشمنان نظام و اسلام پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور مدیران و دولتمردان در دفاع مقدس افزود: در 8 سال دفاع مقدس نمونه های بارز و شاخص از مدیرانی داریم که با ترک میز خود به مسولیت خود در دفاع از میهن و کیان اسلام به شایستگی عمل کردند. 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: دشمن بعد از اینکه در میدان نبرد شکست خورد و از ضربه زدن به نظام اسلامی مایوس شد عرصه رویارویی را تغییر داده و با ایجاد جنگ روانی و فشار تحریم های اقتصادی روی آورده است.
پیمان آرامون خاطرنشان کرد: با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب و با حفظ وحدت و یکپارچگی از میدان سخت نیز سربلند گذر خواهیم کرد.
وی تمسخر رییس جمهور آمریکا و شکست تلاش های مزبوهانه نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی را از برکات اطاعت از رهبری دانست و افزود: در سایه حمایتهای ولیعصر (عج) و با پیروی از ولایت و تلاش دولتمردان و همبستگی و اتحاد مردم این انقلاب به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
وی در ادامه به اقدامات دولت در رفع مشکلات منطقه انزل و شهر قوشچی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات شهر قوشچی بافت فرسوده شهر است که در راستای نوسازی و بهسازی بافت ناکارآمد شهر مصوباتی بوده و با پرداخت تسهیلات شرایط احیای دوباره این بافت فراهم می شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار از پرداخت تسهیلات به 80 درصد متقاضیان تسهیلات نوسازی خانه های فرسوده , کمک به تکمیل پارک و فضای سبز داخل شهر , تامین کاربری های مورد نیاز شهر با اجرای طرح جامع شهر و ساماندهی پارک وسایط نقلیه سنگین و تعیین تکلیف 42 رشته قنات داخل شهر را از جمله اقدامات انجام گرفته در راستای رفع مشکلات ساکنان این شهر در ساحل دریاچه ارومیه برشمرد.
پیمان آرامون ادامه داد: شهر قوشچی در حوزه گردشگری نیز دارای پتانسیل بوده و با اجرای طرح های بوم گردی و گردشگری اشتغال و درآمدزایی رونق می یابد.
در ادامه ابن مراسم به مناسبت گرامیداشت دوران دفاع مقدس  با اهدا لوح از خانواده های شهدا و جانبازان شهر قوشچی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن کامل این پیام بدین شرح است:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های دلاورمردانی است که در ارتش مردمی و مکتبی جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و با توکل به خداوند و الهام از مکتب عاشورا برای دفاع از کیان این مرز و بوم جوانمردانه ایستادگی کردند.

امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیروهای شجاع و کارآزموده خود، به حصن حصین واقعی انقلاب تبدیل شده و در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

بی شک جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ارتش میهن اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست. در این روز تاریخی که روز همبستگی نیروهای مسلح نیز هست، همه ساله نیروهای نظامی و انتظامی با انجام مراسم رژه، تجهیزات و توانمندی‌های خود را برای دلگرمی و شادی مردم و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان به نمایش می‌گذارند.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده‌های معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز این نیرو و تمامی حماسه‌آفرینان آن تبریک می گویم و سربلندی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

کد خبر 6080282

دیگر خبرها

  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس