Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاهرخ باحقیقت امروز (یکشنبه، هشتم مهر ماه) در بازدید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از سکوی بهرگانسر، با اعلام این مطلب، به اقدام‌های انجام شده به منظور بهبود محیط زیست نیز اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، در سال‎های اخیر هیچگونه آلودگی نفتی در این منطقه روی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعمیر پمپ انتقال نفت و بهینه‌سازی شبکه آب‎زدایی، ابراز امیدواری کرد که با شناسایی نقاط ضعف و قوت کار در این سکو، عملکرد بهبود یابد.

سکوی بهرگانسر نخستین و قدیمی‌ترین تاسیسات نفتی بهره‌برداری نفت و گاز در خلیج‌فارس به شمار می‎رود که عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن سال ۱۳۳۸ آغاز شده است. این سکو در شمال غربی خلیج‌فارس و در فاصله ۵۷ کیلومتری منطقه بهرگان در استان بوشهر واقع است.

169 / 161 سکوی نفتی تاسیسات نفت خلیج فارس بهرگان تولید محیط زیست

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سکوی نفتی تاسیسات نفت خلیج فارس بهرگان تولید محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد