Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ،رئیس هیئت مدیره انجمن بتن ایران (ICI)هدف از برگزاری این مسابقه را ارتقای دانش تکنولوژی بتن در بین دانشجویان بیان کرد و گفت: تلاش می کنیم موجب ارتقای سطح علمی و اجرایی ساخت سازه‌ها در کشور شویم.

گروه بتن دانشگاه الزهرا (س) که متشکل از دانشجویان کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه الزهرا بود، موفق به کسب رتبه دوم این دوره از مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و انجمن بتن ایران برپا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه الزهرا فناوری کارشناسی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در این مراسم با بیان اینکه گیلان دیار سردار جنگل، دیار ۸ هزار شهیداست که سابقه مبارزات علیه استکبار و استعمار دارد گفت: این خطه از ایران شهدا و علمای بزرگی دارد که در سراسر کشور زبانزد عام و خاص است.
وی با بیان اینکه انگلیس در صدسال گذشته رضا خان را به عنوان شاه بر مسند قدرت ایران قرار داد تا برنامه‌های آنان را اجرا کند، افزود: یکی از کار‌های رضاشاه بعد از قدرت گرفتن، قتل عام بزرگان عشایر و قبیله‌ها برای جلوگیری از قیام آنان و زهرچشم گرفتن از مردم قوم بود.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه بعد از مدتی انگلیس، رضاشاه را عزل کرد و کسی که به عنوان شاه ایران بود هیچ مقاومتی نکرد، افزود: محمدرضاشاه برای اینکه شاه ایران شود همه شروط انگلستان را چشم بسته قبول کرد که یکی از آن شروط سهم ۴۰ درصدی انگلیس از نفت ایران بود و ۶۰ هزار مستشار خارجی در ایران حضور داشتند و کسی جرأت حرف زدن به آنان را نداشت.
سردار فداء افزود: وضعیت قبل و بعد از انقلاب اسلامیبه لحاظ مقاومت و پیشروی قابل مقایسه نیست، و ایران در دوران شاه همه کالا‌ها را وارد می‌کرد و حتی خارجی‌ها از ایران حق توحش می‌گرفتند ولی انقلاب اسلامی برای مردم ایمان و اقتدار را به وجود آورد و با انقلاب اسلامی وضعیت قدرت در منطقه تغییر کرد و ایران جزو قدرت‌های منطقه شد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه نخستین کسی که مسئله فلسطین را زنده و احیا کرد امام خمینی بود، افزود: امام خمینی شرایطی را محیا کرد که مسئله فلسطین به صدر مطالبات مسلمانان قرار گیرد.
سردار فداء با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی قدرت هشتاد ساله رژیم صهیونسیتی را به باد داد، تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی نزدیک به ۳۵ هزار نفر بی گناه را شهید کرد و حتی همراه بیمار را هم با خمپاره تکه تکه کردند که بدترین نوع فجایع از سوی این رژیم در چند وقت اخیر رقم خورد ولی مجامع جهانی مدعی حقوق بشر اقدامی برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونسیتی نکردند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی در جهان منفور بود و منفورتر شد، گفت: جبهه مقاومت توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داد و مردم فلسطین به خوبی از رزمندگان خود حمایت کردند و خون شهید را به روشنی راه به چشمان خود می‌زدند.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی در باتلاق بزرگی قرار گرفته و حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق برای برهم زدن قدرت در منطقه بود که اشتباه بزرگی کرد، افزود: ایران برای پاسخ به حمله رژیم صهیونسیتی، دوازده روز بعد اقدام کرد تا در زمین نتانیاهو بازی نکند و قبل از اجرای عملیات وعده صادق به آنان اعلام شده بود که انتقام گرفته می‌شود که موشک‌های ایرانی بعد از گذشتن از پنج لایه سامانه پدافندی به مناطق مدنظر در رژیم صهیونیستی بر زمین خورد.
سردار فداء با بیان اینکه عملیات وعده صادق نشان دادن تجهیزات و قدرت ایران از رژیم صهیونسیتی که مدعی گنبد آهنین بود قوی‌تر است، افزود: پایگاه هوایی و مرکز جاسوسی رژیم صهیونسیتی دو نقطه‌ای بود، که موشک‌های ایران با قدرت بر نقاط مدنظر در سرزمین‌های اشغالی بر زمین فرود آمد.
وی با اشاره به تلاش‌های شهید حق بین و شهدایی که در کردستان برای جلوگیری منافقان به ایران داشتند، تصریح کرد:شهید حق بین بعد از جنگ هم دست از مجاهدت برنداشت و در کردستان و حتی در سوریه وارد عرصه پیکار با دشمن شد که به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حق بین و رزمندگان گیلانی درب چهار ساله خیبر را از جای کندند.

دیگر خبرها

  • به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند