Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ هزار و ۵۰۰ متر از طرح توسعه حرم امام حسین (ع) با عنوان صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) در ایام اربعین به منظور پذیرایی از زائران حسینی مسقف می‌‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به خیل عظیم زائران حسینی در زمان‌های مختلف، طرح توسعه حرم امام حسین (ع) با عنوان صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) از سال ۹۴ برنامه‌ریزی و اجرایی شد و در ماه‌های گذشته عملیات آب‌بندی آن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح صحن عقیله بنی‌هاشم (س) بخشی از طرح ۳۸ هکتاری توسعه حرم امام حسین(ع) محسوب می‌شود که در این بخش تنها ۵ هکتار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

 

با آغاز ماه محرم برنامه‌های مختلفی در صحن عقیله بنی‌هاشم (س) حرم امام حسین (ع) برگزار شد و با نزدیک شدن به اربعین حسینی اقدامات برای استقرار زائران آغاز شده است.

به طوری که قرار است بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر از صحن عقیله بنی‌هاشم (س) در قسمت غربی حرم امام حسین (ع) مسقف شده و پذیرای زائران اربعین حسینی باشد.

 

 

به منظور رفاه بیشتر زائران امام حسین (ع) بخش مهمانسرا و سرویس‌های بهداشتی در این پروژه به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و در چهار طبقه آماده حضور زائران خواهد بود.

به گزارش فارس، بر اساس مسؤولان طرح توسعه حرم امام حسین (ع) صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود

علی اکبر حسینی محراب، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان در محل سرسرای استانداری بیان کرد: پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان باید به بهترین شکل انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های استان از تمامی امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: مسیر تردد اتباع خارجی در مراسم بزرگ اربعین حسینی امسال نیز همچون سال گذشته از مرز چذابه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی است، اظهار کرد: موکب‌داران گرداننده اصلی اربعین حسینی هستند و مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.

خوزستان از جمله استان‌های کشور است که طی ۱۳ سال گذشته میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان