Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها وزارت ورزش و جوانان گفت: در تلاشیم که ریاست هیئت‌های ورزشی از قالب شغل خارج شود تا روسای بازنشسته همچنان در جایگاه خود باقی بمانند.

امیررضا خادم منطقه خلیج‌فارس، در خصوص مسئله بازنشستگی روسای فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان کشور تأکید جدی دارد که این اتفاق در خصوص روسای فدراسیون‌ها بیفتد، در حال حاضر نیز سازوکارها و شرایط این موضوع در حال بررسی و مشخص شدن است تا در قالب و چهارچوب قانون اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه اساس‌نامه فدراسیون‌ها در حال جابه‌جایی بوده و در دولت مطرح است در تلاشیم که ریاست هیئت‌ها از قالب شغل خارج شود، خاطرنشان کرد: در تلاشیم با این اتفاق بسیاری از حمایت‌های غیرورزشی و دستگاهی که از حوزه ورزش و جوانان در استان‌ها می‌شود از حوزه ورزش دریغ نشود چراکه اگر این اتفاق بیفتد تبعات و بار سنگین مالی را برای حوزه ورزش خواهد داشت و تحملش برای اهالی ورزش که گاهی در استان‌ها برای یک مینی‌بوس هم مشکل دارند و از دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کنند سخت خواهد بود و به همین علت در تلاشیم این مسئله از لحاظ قانونی تصحیح شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ هزار و ۸۵۷ فقره پرونده و اختلاف در قالب پویش "به حرمت علی(ع) می بخشم" در استان به سازش ختم شد.

ناصر عتباتی افزود: این پویش از پنجم بهمن ماه گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن در ۲۳ فروردین ادامه داشت.

عتباتی اظهار کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

وی گفت: این میزان سازش در قالب پویش "به حرمت امام علی (ع) می بخشم" نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری همچون پویش های فرهنگی شاهد سازشهای بیشتر در آذربایجان‌غربی باشیم.

دیگر خبرها

  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد