Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی کلید خورد.

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا اخوان عبداللهیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد حضور پرشور مهندسان در پای صندوق‌های رای در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی افزود: در این دور از انتخابات 82 نفر کاندیدای هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان شدند که از این تعداد 15 نفر اصلی و هفت نفر علی البدل برای یک دوره سه ساله بعنوان عضو هیئت مدیره، با کسب آرای اکثریت انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، انتخابات از ساعت 8 صبح امروز 8 مهرماه جاری در مشهد و شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، درگز، تایباد، خواف، کاشمر، گناباد و سرخس در حال برگزاری است. هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در مشهد و 11 شهرستان استان آغاز شده و در این انتخابات مهندسین از میان 82 دو نفر کاندیداها به 15 نفر رای خواهند داد.

اخوان عبداللهیان ضمن تاکید بر انتخاب افراد اصلح و داشتن اخلاق حرفه‌ای در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان، خواستار ارتقای کیفیت در حوزه ساخت و ساز در سطح استان خراسان رضوی شد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نظام مهندسی نظام مهندسی ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند

به گزارش خبرآنلاین، این روزنامه که پیش از این مکررا ادعا می کرد رقابت فراگیر بین احزاب و سلیقه های مختلف وجود دارد، نوشت: ۱۶۵ نامزد آنها تایید صلاحیت شدند که ۴۵ نفرشان در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند.اگر انتخابات مهندسی شده و غیررقابتی بود، چگونه ۱۶۵ نفر اصلاح‌طلب و اعتدالی تایید شدند؟

بار دیگر باید از امتداد داخلی دشمن و مدعیان اصلاحات پرسید؛ اگر انتخابات مهندسی شده و غیر رقابتی بود، چگونه آن ۱۶۵ نفر تایید شدند و این عده به مجلس راه یافتند؟

کیهان که از راه یافته های این جریان به مجلس، علیرغم ایجاد تنگناهای شدید، ناراضی به نظر می رسد، ادامه داد:
در حالی‌که بسیاری از رسانه‌های مدعی اصلاحات مدعی عدم امکان رقابت در انتخابات بودند، در گزارش‌های خود گفتند «نامزدهای میانه‌رو» رأی آورده‌اند. خبر آنلاین گزارشی با عنوان «۴۵ صندلی مجلس دوازدهم؛ سهم لیست صدای ملت از انتخابات» منتشر کرد، سایت انتخاب نیز یکی از منتخبان در تهران را به عنوان میانه‌رو و گزینه مناسب برای تصدی ریاست مجلس معرفی کرد.

۲۳۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903290

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی