Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از شناسایی و دستگیری 7 متهم که با هدف اخلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نسبت به تحریک و تهدید رانندگان فعال در جاده‌ها را اقدام کرده بودند خبر داد.
به گزارش خرداد، سید «مهدی قویدل» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: تعدادی از این افراد دستگیر شده با سوءاستفاده از کارت سوخت کامیون‌هایی که فعال نبودند مبادرت به قاچاق سوخت با همکاری چند تبعه خارجی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به موضوع صدور بارنامه‌های صوری توسط برخی شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای اشاره کرد و هشدار داد: دادستانی اقدامات دشمنان و افراد همسو با آنان را دقیقاً رصد می‌کند و متخلفان در هر صنفی که باشند تحت تعقیب قضائی قرار می‌گیرند.
دادستان زرند به اختلات بوجود آمده در عبور و مرور مردم توسط برخی افراد سودجو اشاره کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو و فرصت‌طلب با راه‌بندان و ممانعت از تردد کامیون‌ها باعث اخلال در زندگی مردم شوند.
وی ادامه داد: افرادی که با تحریک دشمنان و معاند نظام به قصد ایجاد نارضایتی از خدمت‌رسانی کامیون‌ها و تردد آن‌ها در جاده‌ها جلوگیری کنند در هر صنفی که باشند. در چارچوب قانون برخورد جدی و قاطع خواهد شد.
این مقام قضائی با تأکید بر این‌که اقدام تخریب‌کنندگان کامیون‌های سوخت‌رسان در جاده‌ها می‌تواند عنوان قطاع الطریق و بعضاً محارب و مجازات اعدام داشته باشد، افزود: شعبه‌ ویژه‌ای به ریاست قاضی احمدی(دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند) برای رسیدگی به تخلفات این دسته از افراد در نظر گرفته شده است، که به‌صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در دستگاه قضایی این شهرستان رسیدگی خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با هشدار به این‌که، افرادی همسو با معاندین نظام و با فراخوان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به اعتصاب تجمع و راهبندان می‌کنند بدانند که به اتهام تهدید علیه امنیت داخلی تحت تعقیب قرار می‌گیرند، تصریح کرد: برخی افراد با برنامه‌ریزی به صورت هدفمند قصد به حاشیه بردن مطالبات صنفی رانندگان را دارند که لازم است مسئولان مرتبط آگاهی لازم را به قشر زحمت‌کش رانندگان بدهند تا مطالبات صنفی آنان مورد سوءاستفاده افراد سودجو و معاندان نظام قرار نگیرد.
قویدل با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی این شهرستان در برخورد با افراد سودجو و متخلف اظهار کرد: 7 نفر از افرادی که متهم هستند با تحریک سایر رانندگان و تهدید رانندگان فعال قصد تشدید و اختلال در عبور و مرور کامیون‌ها در جاده‌ها و محورهای این شهرستان را داشته اند، شناسایی و دستگیر شدند و به بقیه افراد نیز هشدار جدی می‌دهیم که در زندگی مردم اختلال ایجاد نکنند، چون قانون با این‌گونه افراد متخلف برخورد قاطع و سختی خواهد داشت.
دادستان زرند با اشاره به نظام فکری رسانه‌های معاند علیه نظام اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان با فضاسازی‌های بی‌مورد و استفاده از هر گونه فرصتی و بزرگ‌نمایی تلاش می‌کنند تا لباس دلخواه خود را بر هر اتفاقی بپوشانند. برچسب ها: بازداشت ، ناوگان حمل و نقل ، رانندگان

منبع: خرداد

کلیدواژه: بازداشت ناوگان حمل و نقل رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ضمن تشریح وضعیت ترافیکی راه‌های استان، از بارندگی در جاده کرج-چالوس و لغزندگی جاده خبر داد.

علی زندی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: بارندگی در جاده کرج-چالوس موجب لغزندگی این محور شده است که توصیه می‌شود رانندگان حین تردد احتیاط داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اضافه کرد: همچنین باتوجه به وضعیت آب و هوایی از توقف در محورهایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد پرهیز کنند.

زندی‌فر بیان کرد: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: رانندگان حین سفر جوانب احتیاطی را رعایت کنند تا به واسطه شرایط جوی دچار حادثه نشوند.

کد خبر 750324

دیگر خبرها

  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است