Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@16:21:05 GMT

زمان پخش «آسمان هوای باران دارد» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۳۱۵۷

زمان پخش «آسمان هوای باران دارد» مشخص شد

به گزارش خبرگزاری تقریب، سريال «آسمان هوای باران دارد» یک ملودرام اجتماعی و خانوادگی است که براي پخش در آذر ماه از شبكه يك سيما آماده شده است.

احمد رفیع زاده نویسنده اين سریال گفت: فصل جدید هیچ ارتباط داستانی با فصل گذشته ندارد. حتی بازیگرهایمان هم با فصل قبل یکی نیست و همگی تغییر کرده‌اند. کاراکترهای اصلی‌مان ربطی به آن مدرسه و هنرستان که در فصل یک دیدید، ندارند و همگی خارج از مدرسه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: یکی از شخصیت‌های «آسمان هوای باران دارد» مدیر مدرسه است که فریبا کوثری نقش‌ او را بازی می‌کند و بخشی از قصه به زندگی کاری و شخصی او مربوط می‌شود.

اين نویسنده با اشاره به تغییر نام سریال در فصل جديد گفت: شهرام شاه حسینی چند اسم پیشنهاد داده بود ولی هنوز معلوم نيست كدام نام برای سریال انتخاب شود.

گفتنی است؛ «آسمان هوای باران دارد» داستان خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند؛ اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است.

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بابک کریمی، فریبا جدیکار، بهرنگ علوی، علی عمرانی و تیما پوررحمانی از بازیگران سریال هستند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۸ تا جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان نیمه ابری و هوا خنک می‌شود.

به گزارش هواشناسی مازندران آسمان استان از روز شنبه ۸ تا سه‌شنبه ۱۱اردیبهشت، صاف تا قسمتی ابری همراه با تداوم هوای نسبتاً گرم؛ در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز چهارشنبه و روز پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت آسمان نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود.

اما در روز پنجشنبه شب و جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری گاهی افزایش ابر، بویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی