Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یکی از لوایح چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان امروز یکشنبه  مربوط به استفاده شهرداری از ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای بهره برداری از فاز اول خط دو مترو اصفهان بود که به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید.

تنها راه روشن نگه داشتن چراغ پروژه‌های عمرانی اوراق مشارکت است

فتح‌الله معین، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  همچنین در خاتمه این بخش اذعان داشت:‌ استفاده از اوراق مشارکت را در زمان کنونی تنها راه روشن نگه داشتن چراغ پروژه‌های عمرانی در شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقت بیشتری بر روی توسعه مدل های حمل و نقلی داشته باشیم

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان در این خصوص اظهار کرد: با توجه اینکه هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو با توجه به نوسانات ارز به یک هزار میلیارد تومان رسیده است ، ضروری است دقت بیشتری بر روی استفاده و توسعه مدل های حمل و نقلی در شهر اصفهان داشته باشیم.

نصیر ملت، تصریح کرد: تغییرات متعدد خط یک و دو بیانگر لزوم بازنگری بر اساس توسعه شهر و نیازهای شهروندان در مطالعات خطوط مترو است.

وی در ادامه تاکید کرد: تسریع در واگذاری مجتمع های تجاری در ایستگاه های مترو اصفهان الزامی است چراکه از این ظرفیت درآمد خوبی را به همراه دارد.

با بازنگری مطالعات خطوط مترو اصفهان موافقم

معاون امور اقتصادی و مالی شهرداری اصفهان نیز در این خصوص از اختصاص این ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق پیشنهادی برای بهره‌برداری مترو از زینبیه تا میدان قدس خبر داد و افزود: ریالی از این اوراق را نمی توان برای فاز دوم هزینه کرد.

مرتضی طهرانی، از اعلام موافقت خود در خصوص بازنگری مطالعات خطوط مترو اصفهان خبر داد و گفت: شورای شهر بودجه استفاده از مشاور برای انجام این کار را تصویب کند تا بتوان مطالعات را بازنگری کرد.

 

انتهای پیام /س

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور