Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:28:07 GMT

توخل نمی تواند در پی اس جی جادو کند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۳۶۴۲

توخل نمی تواند در پی اس جی جادو کند

پی اس جی با هدایت توماس توخل هر هشت دیدار خود در لیگ یک فرانسه را با برتری پشت سر گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها اکنون رکورددار بهترین شروع در تاریخ لیگ فرانسه هستند. آنها شب گذشته نیس را در هم کوبیدند و حالا خود را برای بازی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان مقابل ستاره سرخ مهیا می کنند. تورنمنتی که در پاریس رویای فتحش را در سر دارند؛ ولی هرگز تا نیمه نهایی آن نیز صعود نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در مصاحبه با بیلد به تمجید از توخل پرداخت ولی گفت که او جادوگر نیست:«توخل یک مربی کاملا سطح بالاست که ضمن داشتن روابط عمومی بالا و نزدیک بودن به بازیکنانش، فردی با شخصیت و بسیار دقیق در کارش است. با این حال او جادوگر نیست و نمی تواند در پی اس جی جادو کند. قرار نیست او حتما پی اس جی را قهرمان اروپا کند.

در لیگ فرانسه پی اس جی اکثر بازی هایش را حتی با تیم دومش نیز پیروز می شود اما وقتی به لیگ قهرمانان می رسد، حریفانی با سطح کیفی کاملا متفاوت را می بیند که چندان به مقابله با آنها عادت ندارد. در پی اس جی هنوز چیزهایی باید تغییر کند تا بتواند به سطح تیمی مدعی برای قهرمانی اروپا بدل شود.»

 

پاری سن ژرمن دشان (سرمربی) تیم ملی فرانسه توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن دشان سرمربی تیم ملی فرانسه توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت را در حالی به پایان رساند که ستاره هلندی تیم توماس توخل با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

بایرن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا امشب به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دلیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دلیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

این مدافع که زانوی راستش باندپیچی شده بود هنگام ترک ورزشگاه آلیانز آرنا با سوالی از خبرنگاران درمورد وضعیتش برای بازی سه شنبه مواجه شد و اینطور پاسخ داد: "نمی‌دانم، باید ببینیم چه می‌شود."

بایرن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس به مصاف رئال مادرید برود و عدم حضور دی‌لیخت ‌در‌ این بازی برنامه‌های توماس توخل را دستخوش تغییر می‌کند.

سرمربی بایرن در صحبت‌هایش پس از بازی مانند خود دی‌لیخت اعلام کرد که اطلاعات دقیقی ندارد و باید منتظر جواب آزمایشات تکمیلی بماند تا درمورد این بازیکن تصمیم گیری کند.

دیگر خبرها

  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران