Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج درخراسان رضوی؛ در جلسه جمعبندی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در حالی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برگزار کردیم که همچنان دشمنان نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه امریکای جنایتکار تمام تلاش خود را برای از بین بردن صلابت و سلحشوری نیرو‌های مسلح و اقتدار آنان به کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دشمنان با هر ترفندی تلاش می‌کنند تا زحمات و ایثارگری‌های رزمندگان پرافتخار در ۸ سال دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهند، خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح و بسیجی شهرستان خلیل آباد آمادگی کامل در جهت حفظ و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دارند.

فرمانده سپاه خلیل آباد در ادامه ضمن محکوم کردن اقدامات ناشیانه استکبار جهانی به‌ویژه تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان توسط دولت آمریکا، تصریح کرد: به ایادی استکبار گوشزد می‌کنیم که کشور ایران کشوری است که توانسته ۸ سال جنگ تحمیلی را با آن شرایط سخت مدیریت کند و بحمدالله ۴۰ سال از تمام موانعی که سر راه پیشرفت این نظام وجود داشته با رهبری‌ها و تدابیر ارزشمند، ولی امر مسلمین عبور کند.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم بر این عقیده مصمم هستند که امروز هم مثل دوران دفاع مقدس در حال نبرد هستیم، اذعان کرد:، اما جنگ ما امروز جنگ نظامی نیست بلکه جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و از دولت جمهوری اسلامی می‌خواهیم از ظرفیت نیرو‌های مسلح به‌ویژه بسیج جهت گذر از این بحران نهایت استفاده را ببرد.

فتوحی ادامه داد: دولت مطمئن باشد نیرو‌های مسلح و بسیج در کنار دولت برای کمک به مردم برای محرومیت زدایی از قشر محروم و خدمت رسانی بهتر به صاحبان اصلی انقلاب آمادگی کامل دارد.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: سپاه ناحیه خلیل آباد با تأسی از فرامین مطاع فرماندهی کل قوا تلاش می‌کند با شعار محوری هفته دفاع مقدس که «ما توانسته ایم» است در راستای حفظ، نشر و ترویج فرهنگ انقلابی دفاع مقدس گام‌های مؤثری بردارد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه بیش از یکصد عنوان برنامه در سطح رده‌های مقاومت بسیج و سپاه شهرستان خلیل آباد در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد خاطرنشان کرد: فضاسازی و انجام تبلیغات در سطح شهرستان، نهضت روشنگری، همایش رهروان زینبی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، تحویل خانه محروم، آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، بهره برداری از طرح‌های خدمت رسانی با مشارکت اردو‌های جهادی و … از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان خلیل آباد بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا صدیقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر رؤسای ادارات و نهادها تشکیل شد، اظهار کرد: تجلیل از کارگران، دیدار با خانواده‌های معسر کارگری، بازدید از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه این هفته از جمله برنامه‌های حوزه کار در هفته کار و کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی در شهرستان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در این جمع به مشکلات ناشی از عدم توجه به مسائل ایمنی در ادارات و فضای کار اشاره کرد و گفت: به طور کلی مرتب بودن وسایل و ایمنی محل کار از بروز مصدومیت برای کارکنان جلوگیری کرده و میزان بهره‌وری افراد را افزایش می‌دهد.

وی گفت: مرتب بودن این مزیت را دارد هنگامی که افرادی از خارج سازمان وارد محیط کار می‌شوند، تأثیر مثبتی بر روی آن‌ها خواهد گذاشت و دقت داشته باشید که ایمنی محیط کار یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت.

صدیقی رضایت کارمندها را یکی از مواردی دانست که در بسیاری از محیط‌های کار به عنوان ایمنی محیط کار از آن یاد می‌کنند لذا کارمندی که از لحاظ روانی، امنیت شغلی داشته باشد، می‌تواند بهتر کار کند و راندمان کار را افزایش دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد با بیان اینکه میزان رضایتمندی کارکنان با امکانات مختلف افزایش پیدا می‌کند اظهار کرد: ایجاد فضای کافی و اهمیت به میز و صندلی کارمندان از ملزومات است.

وی ایمنی محل کار را شامل کلیه فرآیندها، پروتکل‌ها و راهنمایی‌هایی است که برای کمک به کاهش خطرات در محل و کاهش میزان آسیب و بیماری وجود دارد.

صدیقی مزیت‌های یک محیط آرام و مرتب و ایمن شده را مورد اشاره قرارداد و افزود: هنگامی که نیروی کار تعهد خود را به ایمنی نشان می‌دهد، خطرات مختلف در محل به سرعت شناسایی و اقدامات اصلاحی را می‌توان انجام داد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد گفت: افزایش کارایی و بهره‌وری، کاهش هزینه‌های جراحات و بیماری و خسارت بیمه با آسیب دیدگی کمتر کارگران در محل کار، تقویت روحیه کارکنان و فرهنگ ایمنی قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر تأثیر دو چندانی را دارد.

کد خبر 6088159

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال