Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، هیات های مذهبی می توانند در ایام عزای سیدالشهدا، مراسم شان را در سامانه پایگاه اطلاع رسانی عقیق ثبت کنند. عقیق که از سال ۹۱ تا کنون به صورت اختصاصی به اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی می پردازد، محرم و صفر امسال با چند طرح ویژه به ارائه خدمت به عزاداران حسینی پرداخته است. یکی از طرح های متفاوت عقیق که با مشارکت اسنپ اجرا شد، تخصیص کد تخفیف به هیئت های سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا صیادی، مدیر مسئول عقیق گفت: محرم امسال با همکاری مجموعه اسنپ، برای هیات هایی که در سامانه عقیق به صورت رایگان ثبت نام می کنند، یک کد تخفیف در نظر گرفتیم که کاربران می توانند با استفاده از آن برای رسیدن به هیات ۳۰ درصد تخفیف بگیرند. این طرح در راستای تکریم عزاداران سیدالشهدا انجام شده است. یکی از معضلات هیات ها، مشکل پارکینگ است که خوشبختانه با فراگیر شدن این طرح،  علاوه بر تخفیف، تا حدودی معضل پارکینگ و مشکلات ترافیکی اطراف هیات ها هم برطرف می شود. امیدواریم بتوانیم این طرح را در مناسبت های مذهبی دیگر به شکلی جامع ادامه دهیم. برای دانلود اپلیکیشن هیات یاب عقیق، همه کاربران می توانند به مارکت های رسمی تلفن همراه مراجعه کنند.

صیادی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات عقیق در محرم امسال، رونمایی از سامانه رادیو عقیق است. افزود: رادیو عقیق سامانه ای برای گوش دادن و دانلود مداحی و سخنرانی هاست که در آستانه محرم امسال رونمایی و استقبال بسیار خوبی از این مجموعه شد و در کمتر از یک هفته بیش از ۷ هزار بار توسط کاربران دانلود شد. نسخه فعلی قطعا بدون اشکال نیست، اما امیدواریم به مرور زمان اشکالات کاهش یافته و در آستانه اربعین حسینی بتوانیم نسخه نهایی این برنامه را عرضه کنیم.

مدیر مسئول عقیق اضافه کرد:  عقیق، امسال هم سوگواره عکس دسته جمعی هیات را برگزار کرده که با استقبال خوب هیئت های مذهبی روبرو شده است.  یکی از سنت های زیبای هیات ها در دهه اول محرم، گرفتن عکس یادگاری در پایان مراسم بود. سنت زیبایی که باعث ثبت تصاویر ماندگاری از تجلی عشق و ارادت به سیدالشهدا بود. قصد ما از برگزاری این سوگواره، احیا این سنت زیباست. امیدواریم این تصاویر بتواند تاریخ ارادت به سیدالشهدا را نسل به نسل به آیندگان منتقل کند، همان گونه که از تاریخ به ما رسیده است. امسال این برنامه به صورت مشارکتی توسط اپلیکیشن زائر و عقیق برگزار شد، صدها تصویر تا کنون به دبیرخانه ارسال شده و قرار است به ۱۴ عکس برتر، کمک هزینه سفر کربلای معلی اهدا شود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی

امتداد - دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی این بانک به معرفی شدگان نهادهای حمایتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سیدعباس حسینی با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، در دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

 

دکتر سید عباس حسینی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود. از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!