Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخ به سوال 10 نفر از نمایندگان در نشست امروز حضور یافت.

وی با اشاره به محورهای برخی ازا این سوالات ادامه داد: ایفای نقش فعال در ارتقای نظم اجتماعی، نداشتن شناسنامه برخی از افراد در استان سیستان و بلوچستان، بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات شهرداری و تامین مالی اعتبارات آنها و همچنین علت عدم برگزاری انتخابات برای شوراهای ری و شمیرانات و بی‌تدبیری دولت در موضوع تقسیم بندی کشور از مهم‌ترین محورهای سوالات نمایندگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: قرار شد نمایندگان دارای سوال جلساتی را با معاونان مربوطه وزارت کشور برگزار کنند، تا بیشتر این مسائل را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهرداری انتخابات شمیرانات دولت وزارت کشور استان سیستان و بلوچستان دولت شمیرانات وزارت کشور وزیر کشور پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد

دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت اجمالی و تفصیلی برای آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت روحانی؛ امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به ‌صورت دقیق گفته نشده است.»

روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…»

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟