Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@15:44:11 GMT

هدیه رهبر کره شمالی به همتای جنوبی +عکس

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۴۴۲۳

هدیه رهبر کره شمالی به همتای جنوبی +عکس

رکنا: خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی آنطور که پیشتر و در نشست دوستانه با مون جائه این رییس جمهوری این کشور وعده داده بود دو قلاده سگ شکاری برای وی هدیه فرستاده است.

به گزارش رکنا، خبرگزاری کره جنوبی روز یکشنبه گزارش کرد رهبر کره شمالی این دو قلاده سگ را که از نژاد پونگ سان هستند به عنوان نشانه‌ای از بهبود روابط میان دو کشور به رییس جمهوری کره جنوبی هدیه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو قلاده سگ سونکانگ و گومی نام دارند که سال 2017 در منطقه پونگ سان به دنیا آمده اند، رییس جمهوری کره جنوبی همچنین خود نیز یک سگ دیگر از همین نژاد به نام مارو دارد.

کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد این هدیه روز پنجشنبه و از طریق مرز زمینی روستای پانمونجوم به کره جنوبی ارسال شد.

در سال 2000 نیز کیم جونگ ایل رهبر سابق کره شمالی در جریان نشست نخست رهبران دو کشور، دو قلاده سگ پونگ یان به نام های یوری و دوری را به کیم دائه جونگ رئیس جمهوری وقت کره جنوبی هدیه داده بود.

این سگ ها پیش از اینکه به مرگ طبیعی بمیرند در سال 2013 به باغ وحش سئول سپرده شدند.

این سگ ها می توانند همه نوع حیوانات وحشی حتی ببر را هم شکار کنند.

رهبر کره شمالی روز 29 شهریور نیز در حین برگزاری سومین نشست سران دو کره در پیونگ یانگ دو تن قارچ مخصوص کوهستان های کره شمالی برای رییس جمهوری کره جنوبی ارسال کرد.

مون رییس جمهوری کره جنوبی دستور داده بود تا این قارچ ها به طور مساوی میان خانواده های جدا شده از هم در جنگ دو کره تقسیم شود.

مون اظهار امیدواری کرده بود این قارچ ها که دارای طعم و رنگ کره شمالی هستند زمینه دوستی هر چه بیشتر دو کره را فراهم کند.

با این حال علیرغم داد و ستد این هدایا میان سران دو کشور و همچنین بهبود فضای سیاسی میان رهبران، وزرای خارجه دو کشور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، با یکدیگر دیدار نکردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله وحشتناک کفن پوشان موتورسوار به یک محله در ورامین + فیلم

فیلمی تازه از لحظه تیرباران ملکه زیبایی عراق داخل ماشین لاکچری اش + تصویر

جسد تکه تکه زن مطلقه در استخر خصوصی ویلا +عکس

علی دایی سعودی ها را پایین کشید + عکس

حمله وحشیانه پرنده فروشهای اهوازی به مامور پلیس زیر پل کارون + فیلم و جزئیات

اعتراف تلخ عمه لیلا به حمید / با او در کودکی چه کرده بودند؟

اقدام وحشتناک زن بی رحم برای محبوبیت در اینستاگرام + عکس

پایان مرگبار علاقه 2 پسر به یک دختر کرجی

دردسر مرگبار جا ماندن گاز استریل در شکم زن تهرانی پس از زایمان

حمله جن ها به مرد جوان در کرج + فیلم 16+

تجاوز وحشیانه راننده تاکسی اینترنتی تهران به زن شیرازی + فیلم و عکس

اعتراف قاتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق + عکس و جزئیات

تجاوز به دختر باکره در خانه زن مطلقه+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سیاسی رییس جمهوری کره شمالی عکس رهبر قلاده سگ عکس ایران فیلم قتل روزنامه دختر عراق قدیمی اهواز ملکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم

حادثه تروریستی مسجد امام زمان شهر هرات یکبار دیگر بحث حضور و فعالیت داعش در افغانستان را در کانون توجه قرار داد،به ویژه این که عملیات اخیر دومین حمله تروریستی یه غیر نظامیان و به طور خاص شیعیان افغانستان در کمتر از 10 روز گذشته بوده است.شواهد و قرائن و پذیرش مسئولیت حمله اول تروریستی در کابل توسط داعش،این گروه را در جایگاه مظنون اصلی حمله به مسجد شیعیان در هرات نیز قرار می دهد .بنابر این لازم است به نکاتی در مورد فعالیت داعش در افغانستان اشاره شود؛                                                 

1)مقامات امارت اسلامی طالبان مدتی است که مدعی نابودی کامل  داعش در افغانستان هستند و تاکید دارند که اگر در این میان مشکلات امنیتی هم وجود دارد،به طور خاص نتیجه کم کاری ،اهمال و حتی دسیسه چینی همسایگان است. اظهارات چند روز قبل "متقی" سرپرست وزارت خارجه طالبان در متهم ساختن سه کشور همسایه به تامین نیرو،انتقال و ترانزیت و در نهایت تجهیز و آموزش داعش دقیقا در همین راستا انجام گرفته و بازتاب  فراوانی یافت.اما عملیاتهای تروریستی اخیر علاوه بر این که استمرار فعالیت داعش در افغانستان را نشان می دهد،این موضوع را هم آشکار می کند که مسئله حضور داعش در منطقه با فرافکنی ،سلب مسئولیت از خود و مقصر جلوه دادن دیگران قابل حل نخواهد بود.در مقابل، نابودی داعش تنها در سایه همکاری ، تعامل  و درک کشورهای منطقه  از ملاحظات سیاسی و امنیتی یکدیگر حاصل خواهد شد؛همان نکته ایی که سفیر جمهوری اسلامی در کابل پس از حملات اخیر و با شریک خواندن کشورها در مبارزه با این تهدید مشترک،مورد تاکید قرار داد.

2)محدود کردن داعش به یک چارچوب سازمانی و تشکیلاتی مشخص،محدود و بسته، چه از جانب طالبان و چه از جانب دیگر کشورهای منطقه اشتباهی بزرگ محسوب می شود ، چرا که داعش یک طرز تفکر و ایدئولوژی است که از ظرفیت جذب و همراهی با اشخاص و گروههای تروریستی  مختلف دیگر در منطقه برخوردار است.دقیقا به همین دلیل است که پاکستان تفاوتی میان داعش و طالبان پاکستانی قائل نمی شود و جمهوری اسلامی گروههای  تروریستی جیش العدل و داعش را در یک راستا می نگرد.در افغانستان هم طالبان این نکته را در نظر بگیرند که بیش و پیش از مبارزه با سازمان و تشکیلات داعش،باید مانع بسط و گسترش تفکرات و ایدئولوژی های داعشی و یا داعش پسند در این کشور شوند.به عنوان نمونه و در بحث شیعیان باید گفت که اگر چه دیدگاهی که حملات اخیر را بر مبنای ایجاد تفرقه میان امارت و شیعیان و یا جمهوری اسلامی ایران تحلیل می کند،کاملا خور تامل به نظر می رسد،اما عملکرد مقامات و مسئولین امارت هم نباید به گونه ایی باشد که تمیز و تشخیص  تفکرات و عملکرد آنها با دیدگاه داعش در مورد شیعیان به دشواری انجام گیرد

دیگر خبرها

  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش