Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@14:08:46 GMT

اجرای مانور اطفا و حریق در کازرون

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۴۴۹۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اجرا مانور آتش نشانی کازرون روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ایران علیه اسرائیل یک مانور ایمانی بود

سفیر ایران در افغانستان با اشاره به پاسخ تهران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: عملیات صورت گرفته هوشمندانه، دقیق، هدفمند و وسیع بود.

حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان با بیان اینکه عملیاتی که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی انجام داد یک مانور ایمانی بود، در پاسخ به سوالی در مورد واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی به این موضوع اظهار کرد: ساعاتی بعد از این عملیات رژیم صهیونیستی از مردم خواست که از پناهگاه‌ها خارج شوند و می‌توان این برداشت را داشت که بر اساس این خواسته این رژیم قصد پاسخگویی ندارد.

 وی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد، ایران نیز واکنش سخت‌تری را نشان خواهد داد، در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیست در طول ۶ ماه گذشته در غزه افزود: آنچه که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داده است، عملیات جنگی نبود بلکه نسل‌کشی بود.

کاظمی قمی با بیان اینکه آن‌ها نتوانستند به اهداف خود در حمله به غزه دست پیدا کنند، گفت: یکی از اهداف آن‌ها از بین بردن نیروی مقاومت فلسطین بود، در حالی که ما اکنون می‌بینیم که حماس امروز مقاوم‌تر از گذشته عمل می‌کند.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با توجه به نوع واکنش رژیم صهیونیستی در طول ساعات گذشته بعد از پاسخ ایران به نظر می‌رسد که این رژیم قصد پاسخگویی ندارد ادامه داد: این، به این معنا نیست که آن‌ها اراده این کار را ندارند، بلکه ظرفیت آن را ندارند.

سفیر ایران در افغانستان با بیان اینکه در هر نقطه‌ای که اهداف و منافع ایران مورد هدف قرار بگیرد، تهران از همان نقطه عملیات انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: همان‌طور که اشاره شد این عملیات یک مانور ایمانی مبتنی بر اتکا به خداوند و حمایت مردم بود و در واقع نظام به خواسته ملی در این ارتباط توجه کرد.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران باید هوشیار باشیم، اظهار کرد: ممکن است دشمن بخواهد از عملیات غافلگیرانه استفاده کند یا عملیات‌های ایذایی با کمک مزدوران خود در حوزه‌های مرزی پیرامونی انجام دهد و یا اینکه با واسطه اقداماتی را انجام دهد، در همین چهارچوب ما باید هوشیار باشیم.

کاظمی قمی با بیان اینکه از این موضوع که رژیم صهیونیستی به مردم گفته از پناهگاه‌ها خارج شوند می‌توان ۲ برداشت کرد، خاطرنشان کرد: برداشت اول این است که آن‌ها قصد پاسخگویی ندارند و و یک برداشت دیگر می‌تواند این باشد که این یک عملیات فریب است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران همچنین با بیان اینکه نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی ایران هوشیار هستند و به هر واکنشی پاسخ می‌دهند، تاکید کرد : عملیات صورت گرفته از سوی ایران یک عملیات تنبیهی، هوشمندانه و دقیق بود، این عملیات به نحوی برنامه‌ریزی شد که مردم عادی و مراکز خدماتی آسیبی نبینند.

کاظمی قمی افزود: این عملیات وسیع، هدفمند و هوشمند بود و سطح بین دو جبهه حق و باطل را عریان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مانور تماشایی موشک ایرانی قبل از برخورد به هدف + فیلم
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • مانور حیرت انگیز موشک ایرانی قبل از برخورد به هدف در اسرائیل + ویدئو
  • ببینید | مانور حیرت‌انگیز موشک ایرانی قبل از برخورد به هدف در اسرائیل
  • مانور عملیاتی وسراسری مبارزه با آفت سن غلات در نیشابور
  • عملیات ایران علیه اسرائیل یک مانور ایمانی بود
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • اُفت فشار آب در کازرون به علت تعمیرات
  • افت فشار آب در برخی نقاط کازرون در ۲۶ و ۲۷ فروردین ۱۴۰۳