Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- قهرمان مرحله نخست تور دوچرخه سواری آذربایجان گفت: این مسابقات یکی از معتبرترین تورهای قاره کهن آسیا به شمار می رود که دوچرخه سواران ایرانی و حتی خارجی هر سال با انگیزه فراوان و برای حفظ آمادگی بیشتر در آن شرکت می کنند.

محمد گنج خانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تور از جمله باکیفیت ترین تورهای ایرانی بوده که با قدمت 33 سال همچنان در حال برگزاری است و از پنج سال قبل به صورت نیمه حرفه ای انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امسال سومین سال حضور در تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران- آذربایجان را تجربه می کنم و با پشتکاری فراوان نخستین مدال طلای این رقابت ها را بر گردن آویختم.
وی که جوان ترین رکابزن این دوره از رقابت هاست، بیان کرد: امسال به هم تیمی هایم قول داده بودم که مدال طلای مسابقات را کسب خواهم کرد و بسیار خوشحالم که به هدف از پیش تعیین شده خود رسیدم.
وی ادامه داد: طی 2 سال گذشته فقط موفق به کسب مدال نقره و برنز شده بودم ولی کسب مدال طلا در سومین سال حضورم خوشحالی مضاعفی در من ایجاد کرده است و با انگیزه بیشتری به رقابت های پنج مرحله بعدی می اندیشم.
'گنج خانلو' با اشاره به اینکه از 10 سالگی فعالیت در رشته دوچرخه سواری را آغاز کرده، گفت: مدت 6 سال است به طور حرفه ای رکاب می زنم و با داشتن 21 سال سن جوان ترین و کم سن و سال ترین رکابزن حاضر در سی و سومین مرحله تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران- آذربایجان شناخته شده ام.
به گزارش ایرنا مرحله نخست این تور بین المللی صبح امروز در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 151 کیلومتر برگزار شد و طی آن محمد گنج خانلو با ثبت رکورد سه ساعت و 25 دقیقه و 10 ثانیه زودتر از سایر حریفان به خط پایان رسید.
مرون آبراهام /Meron abraham/ از تیم بایک اید آلمان بر سکوی دوم ایستاد و دیمیتری سوکولوف /Dimetry sokolof/ از تیم ملی روسیه مقام سوم را از آن خود کرد.
پیراهن های طلایی، سبز و سفید این مرحله از مسابقات به محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد رسید و پیراهن قرمز این دوره از رقابت ها را سفا یلبر / Safa yelber/ از تیم تادتتو ایزو بلژیک بر تن کرد.
مرحله نخست این تور بین المللی بعداز ظهر امروز، یکشنبه در پارک اللر باغی ارومیه به پایان رسید و مرحله دوم آن نیز ساعت 9 صبح فردا، دوشنبه از مقابل استانداری آذربایجان غربی در میدان انقلاب ارومیه به سمت منطقه آزاد ارس آغاز می شود.
این دوره از تور بین المللی آذربایجان - ایران با حضور هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی برگزار می شود و رکابزنان در 6 مرحله با یکدیگر رقابت می کنند.
پنج تیم داخلی شامل تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، دی اف تی ایران و گون آی تبریز است و هشت تیم خارجی را نیز ورزشکارانی از کشورهای آلمان، هلند، بلژیک، روسیه، آذربایجان، لیتوانی، چک و قزاقستان تشکیل داده اند.
سی و سومین دوره تور بین المللی ایران آذربایجان به مسافت 999/7 کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می شود.
به جز مسیر ارومیه - منطقه آزاد ارس که در ساعت 9 فردا، دوشنبه آغاز می شود سایر مراحل ساعت 10 استارت خواهد خورد.
جایزه نقدی این دوره از رقابت ها 50 هزار دلار در نظر گرفته شده است.
پیشتر سه دوره اول این تور در مسیر حاشیه دریاچه ارومیه برگزار شد و نام آن نیز تور دوچرخه دور دریاچه ارومیه بود؛ این تور در ادامه به صورت داخلی و سپس به صورت بین المللی دنبال شد و طی پنج سال اخیر نیز به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود.
تور ایران- آذربایجان، یک تور بین‌المللی دوچرخه ‌سواری جاده‌ای است و قدیمی ترین و معتبرترین تور دوچرخه‌ سواری ایران در قاره آسیا به شمار می‌ رود که زیر نظر فدراسیون جهانی انجام می شود.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تور بين المللي ايران آذربايجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان