Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا تیم شهرداری ماهشهر شامگاه یکشنبه در شهرستان ماهشهر به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر رفت که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
تیم شهرداری ماهشهر در حالی به مصاف حریف خود رفت که تمام دیدارهای قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود.
تیم های شهرداری ماهشهر و شاهین شهرداری بوشهر برای نخستین بار در تاریخ رقابت های لیگ یک به مصاف هم می رفتند که این موضوع باعث شد تا کادر فنی 2 تیم شناخت کمتری از یکدیگر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار میررسول حسینی، محمود خمیس، ادریس کوچکی، ایمان کیانی، رضا جباری، محمد باشی، ایمان رئیسی‌ نسب، علی داوران، عباس قاسمی، محمد سرفراز و سعید خردمند برای تیم شهرداری ماهشهر به میدان رفتند.
همچنین سجاد بیرانوند، سعید غلامعلی‌ بیگی، علی گودرزی، مرتضی غلامعلی‌ تبار، کمال نیکخوی، میلاد فیاض‌ بخش، امیرحسین موسی‌ زاده، محمد محبی، مهدی چاه‌ کوتاه‌ زاده، حسین مالکی و میلاد صارمی نفراتی ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر را در این بازی تشکیل می دادند.
در نیمه دوم سعید خردمند بازیکن تیم شهرداری ماهشهر از زمین اخراج شد و در ادامه کار برای این تیم سخت شد.
تیم شهرداری ماهشهر هم اکنون با یک امتیاز در مکان پانزدهم رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز بازی رقابت های لیگ زمین شهرداری فوتبال اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سعید عزت‌اللهی با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه موفق به گلزنی برای تیمش شده است. بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار می‌شود که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند. این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه 12 روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند. این گل تماشایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط