Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات شطرنج استان بوشهر یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا گفت: مسابقات شطرنج شکست حصر آبادان با حضور 90 شطرنج باز در خانه شطرنج بوشهر برگزارشد.
سید ایمان بکا افزود: این دور از مسابقات با شرکت کنندگانی از تهران، کرمانشاه، شیراز، آباده، شهرضا، اصفهان، شهرکرد، یزد، اهواز، بهبهان، کنگان، دشتستان، دشتی، دیلم، گناوه، تنگستان، برخون ، دیر و بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هشتمین دوره مسابقات جام شکست حصر آبادان در 9 دور به روش سوئیسی و در محل خانه شطرنج استان بوشهر به میزبانی باشگاه شطرنج فرزین و با همکاری هیات شطرنج این استان به سرداوری فرزاد هاشمی برگزار شد.
بکا اظهارداشت: در پایان پوریا جمالی از شهرضا کسب 9پیروزی مقتدرانه عنوان اول مسابقات را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: سینا متقی از اهواز و رسول وزیری نیز از باشگاه شطرنج فرزین بوشهر به ترتیب به عنوان های دوم و سوم دست پیدا کردند.
بکا افزود:عبداله قاسمی و بهرام شبانکاره از دشتستان نیز به عنوان های چهارم و پنجمی دست پیدا کردند.
رئیس هیات شطرنج استان بوشهر افزود: امید خلیفات از کنگان، محمد حسین رنجبر از دشتستان، سید کمال الدین مرتضوی از بهبهان نیز به رتبه های ششم تا هشتم دست یافتند.
بکا یادآورشد: نازنین و فرهنگ هاشمی از باشگاه فرزین بوشهر بعنوان بهترین بازیکن بانوان و بهترین پیشکسوت این دور از مسابقات لقب گرفتند.
وی گفت: در پایان جوایز و حکم بازیکنان در قالب کارتهای بانکی به مقام آوران اهدا و همچنین از کلیه داوران با لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.
بکا یادآورشد: دومین دوره مسابقه همبستگی جنوب از مورخه یکم تا سوم آذرماه در بندر بوشهر به میزبانی باشگاه شطرنج فرزین و با همکاری هیات شطرنج استان بوشهر بر گزار می شود.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز استان بوشهر اصفهان فرزین یزد شطرنج اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی قاسمی رییس هیات مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قایم مقام سازمان بسیج صدا و سیما، مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

کد خبر 6081477 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند