Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل ؛ شهردار اردبیل در این بازدید تصریح کرد: بیش از 9 پروژه مشارکتی در شورابیل در حال اجرا است که رستوران شناور و اتوبوس دریایی ، بوستان جزیره ، رستوران مدرن ، کافه کتاب و رادیو شورابیل جز این پروژه های مشارکتی است که عملیات اجرایی آنها به سرعت پیش می‌رود.
لطف اللهیان با بیان اینکه توسعه شورابیل همچنان با شتاب ادامه دارد، گفت: پروژه هایی که ضروری هستند در اولویت کار مجموعه شهرداری اردبیل قرار گرفته اند که از جمله خیابان 30 متری، پارکینگ ورودی دکتر معماری و خیابان 55 متری جز این پروژه هاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوستی رییس شورای شهر اردبیل نیز هدف اصلی بازدید اعضای شورای شهر را توجه به ضرورت جابجایی بودجه پروژه های شورابیل با توجه به اولویت سنجی این پروژه ها دانست و گفت: تکمیل رینگ سواره رو شورابیل از جمله اولویت های دوگانه توسعه این مجموعه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردبیل شورابیل گردشگری شهردار شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های ارتباطی شهرستان اردبیل اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی با جذب اعتبارات ملی و استانی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارتباطی و رشد زیرساخت‌ها و بسترهای مخابراتی ایجاد فیبر نوری است، افزود: در این راستا اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم افزایش سرعت اینترنت است که طبق هماهنگی‌های انجام شده وزارت ارتباطات این پروژه را به پیمانکار واگذار کرده است.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اول امسال آغاز شده است و این پروژه پیشرفت خوبی دارد، ادامه داد: با تکمیل این پروژه در مدت زمان مشخص شده شاهد ارتقای سرعت اینترنت در شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6100723

دیگر خبرها

  • رونق بخشی به واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال
  • توسعه فیبر نوری در اولویت کاری دولت است
  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • بازدید اعضای هیات‌عامل سازمان بنادر از پروژه‌های جزیره بوموسی
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • مسکن؛ مهم‌ترین اولویت‌ سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم است
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است