Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:59:28 GMT

اتمام طرح توسعه بندر جاسک تا پایان دولت دوازدهم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۵۷۴۸

مشاور وزیر نفت از اتمام طرح توسعه بندر جاسک تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرضیه شاهدایی در مراسم امضای قرارداد ساخت مخازن ذخیره‌سازی نفت خام و تاسیسات جانبی در بندر جاسک به روش BOT بین شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت پترو امید آسیا با بیان این که صنعت نفت باید برای درآمدزایی برای کشور برنامه‌های مدون و پویا داشته باشد که بتواند جایگاه خود را ارتقا دهد، گفت: پروژه‌هایی که در وزارت نفت اجرا می‌شود بر اساس سیاست‌هایی است که از طرف دولت ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این پروژه‌ها توسعه میادین و ازدیاد برداشت بود که مذاکرات زیادی در این زمینه انجام شده و زمانی که شرایط بهتر شود، محقق خواهد شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری گازهای فلر اظهار کرد: در این پروژه بخش خصوصی همراهی کرد و گازهای همراه تبدیل به خوراک صنعت پتروشیمی می‌شود.

مشاور وزیر نفت در مورد افتتاح فازهای میدان گازی پارس جنوبی گفت: افتتاح فازهای پارس جنوبی در توسعه، تولید و صادرات کشور نقش مهمی داشته است.

شاهدایی با بیان این که ایران در دریای عمان حدود دو هزار کیلومتر سواحل با ارزش دارد، گفت: تاکنون در خلیج فارس توسعه‌های مهمی صورت گرفته که پایه‌گذار اکثر آنها صنعت نفت بوده است و امروز هم با امضای این قرارداد صنعت نفت پایه‌گذار توسعه در جاسک می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور انتقال نفت خام از غرب به شرق را به شدت پیگیری می‌کند و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم این پروژه راه‌اندازی شود.

مشاور وزیر نفت گفت: برای اجرای پروژه‌های نفتی باید سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی مشارکت کنند. همه پروژه‌ها را نمی‌توان با سرمایه داخلی اجرا کرد و بخش خصوصی می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاران خارجی کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم