Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم السد امیدوار است که تیمش برابر پرسپولیس پیروز شود.

طرفداری- اکرم عفیف بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال السد قطر در حاشیه تمرین این تیم پیش از دیدار با پرسپولیس در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:

دیدار با نماینده ایران بسیار سخت و دشوار برای ما خواهد بود. پرسپولیس حریف آسانی نیست و حضور این تیم تا این مرحله خود نشان می‌دهد چه تیم قدرتمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

از طرفی ما به خودمان ایمان داریم و مصمم هستیم تا بهترین بازی خود را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم. قطعا بازی مقابل تماشاگران ما یک فرصت خوب برای السد خواهد بود و هدفمان پیروزی در دوحه است.

عفیف درباره اطلاعات بازیکنان این تیم از پرسپولیس گفت: 

ما در مورد تیم ایران اطلاعاتی داریم، اما بیشتر در بازی خودمان تمرکز کردیم، نه در مورد رقیب. هدف ما ارائه یک بازی خوب در زمین است و این همان چیزی است که باعث می‌شود به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. ما قول می‌دهیم تمام توان خود را در زمین بگذاریم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه از ساعت 18:45 میهمان السد قطر است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان این موضوع که تیمش در دیدار با پرسپولیس وقت تلف کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان، بازیکن سپاهان پس از تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: من در زندگی یاد گرفتم شرافتمندانه زندگی کنم. اینکه بخشی از استادیوم از من دلخور بود، باید بدانند که همه آنها همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها دارم و همیشه احترامشان برای من واجب است.

او افزود: آنها را به خاطر تعصبشان نسبت به تیمشان درک می‌کنم. آنها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه آن را دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان داشتند. به هر حال همه آنها برای من قابل احترام هستند و هرچه به من بگویند باز هم آنها را دوست دارم و در قلبم هستند.

رضاییان خاطرنشان کرد: بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای سپاهان بازی کردم.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بازی بهتری از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌رفت، گفت: فوتبال است. بازی بدی نبود و بازی قشنگی بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که آیا بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند؟ خاطرنشان کرد: من مخالف این داستان هستم و چنین اتفاقی رقم نخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک