Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛کریمی روز یکشنبه  در  مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز لرستان،اظهار کرد:لرستان با دارا بودن ۴۰ هزار و ۵۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در ۴۷ رشته ورزشی فعالیت بسیار خوبی را داشته که این آمار نسبت به سال ۹۶ رشد ۲۲ درصدی را طی نموده است.

او افزود: حدود ۲۳۴ نفر ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس روی میز داریم که سهم بانوان ما ۷۳ نفر و سهم آقایان ۱۶۱ نفر می باشد که این آمار سهم ۱۱ درصدی ورزشکاران تنیس روی میز را نسبت به سایر رشته ها نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی  ضمن اشاره به تزریق بودجه شش میلیاردی اداره کل ورزش و امور جوانان به هیئت های ورزشی استان لرستان ،تصریح کرد:در سال ۹۶ حدود ۶ میلیارد از سهم بیست و هفت دهم درصدی مالیات ارزش افزوده که سهم ورزشی لرستان می باشد به هیئت های لرستان تزریق کردیم که هیئت تنیس روی میز نیز از این موضوع مستثنا نیست و امیدواریم با کمک رئیس فدراسیون نیز بتوانیم در بحث میزبانی مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف و اردوهای تیم ملی با هئیت تنیس لرستان همکاری لازم صورت گیرد که لااقل در سال آینده میزبانی مسابقات کشوری یا اردوهای تیم ملی را در یکی از رده های سنی  دار باشیم.

خبر:محسن علیکرمی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش بودجه تیم ملی علی کریمی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • کیک بوکسینگ در بام سبز
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر