Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،فعالان این حوزه با حضور در این نمایشگاه؛ جدیدترین صنایع،تجهیزات، ماشین آلات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند. این نمایشگاه که با شرکت های داخلی و خارجی از 19 الی 22 مهرماه برگزار می شود زنجیره کامل صنایع بسته بندی و فرآوری در بخش های غذایی، نوشیدنی ها، نان، شیرینی وشکلات، دارویی، بهداشتی و آرایشی، کالاهای صنعتی و غیر غذایی را تحت پوشش خود قرار می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در این نمایشگاه ، انواع محصولات و خدمات قبل از چاپ ، محصولات چاپی ، محصولات پس از چاپ، کاغذ، تجهیزات و مواد تبدیل کاغذ، جوهر و مواد مصرفی، محصولات بسته بندی، چاپ، چاپ تکمیلی، چاپ سبز و چاپ سه بعدی، محصولات و خدمات نرم افزاری و دیگر موارد مربوط به صنعت چاپ ارائه می شود .
این نمایشگاه مطابق با استاندارد ها و پروتکل های نمایشگاه اینترپک و دروپا برگزار می شود و هیچ رویداد تجاری دیگری در جهان مانند نمایشگاه اینترپک و دروپا ، کل زنجیره ارزش را به نمایش نمی گذارد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نمایشگاه لوازم خانگی شهر آفتاب چاپ فرآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود/ دائمی شدن نمایشگاه شهر آفتاب در دست اقدام
  • ضرورت اتصال دانش و تکنولوژی به صنعت پلیمری
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی