Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدارهای این هفته که یکشنبه شب در شهرهای بابل و ساری برگزار شد، از گروه یک این مسابقات تیم بیمه رازی بابل در سالن ورزشی شهید سجودی این شهر با درخشش ملی پوشان خود با نتیجه 8 بر 2 و امتیاز فنی 29 بر 9 میهمان خود تیم رعد پدافند کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد.
این تیم در بازی رفت نیز برابر تیم رعد پدافند کرمانشاه صاحب پیروزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بیمه رازی مدافع عنوان قهرمانی در حالی که بیشتر ترکیب این تیم کشتی گیران غیر مازندرانی هستند، اما تماشاگران بابلی استقبال قابل توجهی از این مسابقه داشتند.
همچنین از گروه دوم این مسابقات تیم های ستارگان پاس ساری و آرش زین بابل در دربی مازندرانی ها در هفته پنجم در سالن ورزشی سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند.
در این دیدار تیم آرش زین بابل با ترکیب کشتی گیران المپیکی خود از جمله رضا یزدانی و کمیل قاسمی با امتیاز مثبت 28 به 10 برابر میزبان ساروی خود صاحب برتری شد تا صعود خود را به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مسجل کند.
تیم پتروشیمی بهشهر دیگر نماینده مازندران در هفته پنجم این مسابقات با قرعه استراحت مواجه شد.
مسابقات امسال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در حالی با حضور هشت تیم در دو گروه در حال برگزاری است که 4 تیم بیمه رازی و آرش زین بابل، ستارگان ساری و پتروشیمی بهشهر از مازندران هستند.
تیم بیمه رازی مقام قهرمانی در دوره های گذشته این مسابقات را در کارنامه دارد.
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز باشگاه های کشور پتروشیمی عنوان قهرمانی کشتی آزاد نیمه نهایی اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل