Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا، «کاظم آذرپیرا» و «محمدرسول تکبیری» دو نماینده کشورمان در بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی شامگاه یکشنبه هشتم مهرماه به کشور بازگشتند.
تنیجه حضور این دو قاری و حافظ کل قرآن کریم در مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی، کسب رتبه نخست رشته قرائت بود که توسط کاظم آذرپیرا به دست آمد و محمدرسول تکبیری که در رشته حفظ کل حضور یافته بود، موفق به کسب رتبه‌ای نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات از روز پنجم مهرماه با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف آغاز شد و شامگاه شنبه هفتم مهرماه نیز با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات کرواسی بیست و پنجمین دوره بازگشت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد

بران استرومن در آستانه بازگشت به مسابقات است.

به روزرسانی جدیدی از سوی WWE در رابطه با بازگشت بران استرومن به مسابقات منتشر شد.

طرفداری | آخرین حضور هیولای دنیای کشتی کچ در رینگ WWE به می پارسال برمی‌گردد. او سپس تحت یک عمل جراحی موفقیت آمیز را ناحیه گردن قرار گرفت. امروز WWE در اطلاعیه‌ای مهم خبر از حضور بران استرومن در درفت هفته آینده داد. اگرچه درفت سالیانه WWE از اسمکدان جمعه شب آغاز خواهد شد، اما نام بران استرومن در میان سوپراستارهایی قرار دارد که در اپیزود ماندی نایت راو هفته آینده تکلیف درفت آنها مشخص خواهد شد. استرومن پیش از مصدومیت خود تگ تیم محبوبی را با ریکوشی تشکیل داده بود. نام ریکوشی نیز به عنوان بخشی از درفت اسمکدان این هفته به چشم می‌خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی