Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روز سه‌شنبه در ساعت ۱۸:۳۰ در قطر تیم پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پرستاره السد خواهد رفت. تیمی که استقلال را در مرحله یک چهارم نهایی حذف کرد و  سه گل به استقلال در ورزشگاه آزادی زد تا اجازه برگزاری دربی تهران را در آسیا ندهد! پرسپولیس هم با شکست دادن الدحیل صعود کرد و  البته نصفه و نیمه به السد قطر رسید، حسین ماهینی مصدوم شد و فصل را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا هم دو اخطاره و محروم هستند. از سویی دیگر نیمکت پرسپولیس هم خیلی قدرتمند نیست به همین دلیل برانکو مجبور شد در دربی پایتخت ۲ دروازه‌بان در فهرست ذخیره‌هایش قرار بدهد!

برانکو هم محترمانه گلایه‌هایش را از مدیران باشگاه مطرح کرد و گفت که هنوز پولی نگرفته و می‌تواند به خانه‌اش برود اما بخاطر هواداران و بازیکنان پرسپولیس به کارش ادامه داده است. این پرسپولیس باید به مصاف تیمی برود که کاپیتان سابق بارسلونا را در اختیار دارد. دستمزد ژاوی در این تیم قطری شاید به اندازه کل بودجه پرسپولیس در یک فصل باشد! گابی هم دیگر بازیکن اسپانیایی و بونجاح مهاجم خطرناک السد دلارهای نفتی فراوانی می‌گیرند اما این سوی میدان بازیکنان پرسپولیس حتی دستمزد ریالی خود! را به موقع دریافت نمی‌کنند. یک جنگ تمام عیار بین دارا و ندار را در نیمه نهایی شاهد هستیم.

خیلی از کارشناسان فوتبال برد السد را در این بازی پیش بینی می‌کنند اما مردم ایران مردم غیرممکن‌ها هستند! هوداران میلیونی پرسپولیس چشم به غیرت و جنگندگی بازیکنان پرسپولیس در میدان و هنر مربیگری برانکو روی نیمکت دارند. پرسپولیس اگر با یک مساوی از قطر برگردد شانس خود را برای رسیدن به فینال آسیا دو برابر می‌کند.

پرسپولیسی‌ها با رویای رسیدن به فینال آسیا صبح سه‌نشبه در قطر از خواب بیدار می‌شوند رویایی که آرزوی چند میلیون هودار سرخپوشان ایران هم هست.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

تیم شهرداری گرگان در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سذی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس