Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "سیکاریو ۲" با نام فرعی "روز سرباز" به کارگردانی "استفانو سولیما" پس از گذشت یک ماه از اکران بین المللی فروش به شدت ضعیفی معادل ۷۳ میلیون دلار را به ثبت رسانده تا در رتبه پنجاه ام باکس آفیس جهان جا خوش کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "سیکاریو 2" با نام فرعی "روز سرباز" به کارگردانی "استفانو سولیما" پس از گذشت یک ماه از اکران بین المللی فروش به شدت ضعیفی معادل 73 میلیون دلار را به ثبت رسانده تا در رتبه پنجاه ام باکس آفیس جهان جا خوش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیسیو دل تورو، جاش برولین، جفری داناوان، ایزابلا مونر، کاترین کینر، متیو موداین و ایان بوهن از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه دوم فیلم سیکاریو به ایفای نقش پرداخته اند. داستان سیکاریو درباره جنگ مواد مخدر در مکزیک است. 

طی یک حمله تیم سوات به یک مخفیگاه مظنونان مکزیکی در چندلر، آریزونا، مامور کیت ماکر، همکار او ریگی واین، و تیم آنها دهها جنازه کشف می‌کنند. هنگامی که وی مشغول جستجو محل بود انفجار یک ماده منفجره جاسازی شده باعث کشته شدن دو مامور شد.

در پرواز به ال‌پاسو، تگزاس، کیت با همکار مت، الخاندرو گیلیک آشنا می‌شود. با همراهی مارشال‌های امریکایی و تیمی از عوامل دلتا فورس آنها عملیاتی را در خوارس، چی‌واوا، مکزیک انجام می دهند که در طی آن یکی از افراد رده بالای دیاز، برادرش گویلرمو، را به ایالات متحده منتقل می‌کنند.

در هنگام بازگشت افراد کارتل سعی در نجات گوبلرمو می‌کنند که همه آن‌ها توسط تیم اسکورت کشته می‌شوند. آن‌ها به الپاسو باز می‌گردند و مت و الهاندرو با شکنجه گوبلرمو از وجود تونلی در مرز مکزیک که توسط دیاز برای انتقال مواد مخدر استفاده می‌شود آگاه می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیسیو دل تورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان

 به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود.

نوشاد عالمیان در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. او گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد.

عالمیان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

دیگر خبرها

  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!