Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار خود در جام حذفی باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود.

استقلال تهران

دیدار این 2 تیم در شهر اهواز و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود و آبی پوشان برای برگزاری این دیدار امروز دوشنبه راهی شهر اهواز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی ها که در رقابت هی جام حذفی سال گذشته موفق شدند به مقام قهرمانی برسند در همین راستا به دنبال این هستند تا در اولین دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در بازی های جام حذفی گام مثبتی بردارند و به برد دست پیدا کنند .

شاگردان شفر که پیش از این از دور رقابت های لیگ قهرمانان حذف شدند و در دیدار های لیگ برتر نیز نتوانستند نتایج قابل قبولی را رقم بزنند درصدد پیروزی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان هستند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار های لیگ برتر موفق شدند رده یازدهم را از آن خود کنند و با 5 گل زده وضعیت بهتری نسبت به حریف خود در دیدار جام حذفی داشته باشند.

شاگردان شفر از روز شنبه در 2 نوبت تمرینات خود را برای رویارویی مقبل نفت مسجد سلیمان از سر گرفتند تا در دیدار با تیم اهوازی فاتح میدان باشند.

محسن کریمی ،داریوش شجاعیان ،مرتضی آقاخان و تیموری همچنان به دلیل مصدومیت نمی توانند استقلالی ها را همراهی کنند.

نفت مسجد سلیمان

در طرف مقابل بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان وضعیت قابل قبولی در رقابت های لیگ برتر ندارند و این تیم با یک گل زده توانسته رده پانزدهم جدول را به خود اختصاص دهد .

مشکلات مالی و تغییرات مدیریتی باعث شده تا تیم نفت مسجد سلیمان بارها دچار چالش شود و در حال حاضر هم این تیم پس از کنار رفتن ویسی، علیرضا مرزبان را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است و در نهایت باید دید این مربی می تواند در بازی مقابل تیم شفر نتیجه بگیرد یا خیر .

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم با پیگیری تمرینات خود زیر نظر مرزبان به دنبال این هستند تا در بازی روز سه شنبه 10 مهر ماه بتوانند مقابل شاگردان شفر به برد برسند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند .

با توجه به برگزاری دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان در تاریخ 10 مهر ماه هر تیمی که برنده میدان باشد می تواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند تا در برابر حریف جدید قرار بگیرد .

بیشتر بخوانید:

ماجرای جلسات اعضای کمیته فنی استقلال با شفر چیست؟

نشست مدیران استقلال و بررسی نتایج تیم/ آغاز دور جدید تمرینات آبی پوشان

شفر به دیدار مدیران استقلال رفت

انتهای پیام/

تقابل شاگردان شفر و نفت مسجد  سلیمان در جام حذفی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر

سپاهان و استقلال خوزستان در نقش جهان به مصاف هم می روند.

طرفداری | سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ خلیج فارس از ساعت 18:10 پذیرای استقلال خوزستان است.

ترکیب 11 نفره سپاهان برای این دیدار بدین شرح است: 

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ