Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا اسدالله درویش‌امیری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از پیشرفت 60 درصدی پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و سپس سفر هیات دولت در سال 93 به استان زنجان است، از آبان‌ماه سال 95 آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این پروژه در صورت تامین منابع مالی، تاکنون به بهره‌برداری می‌رسید.
درویش امیری اظهار داشت: تاکنون به میزان نزدیک به 450 میلیارد تومان در پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران فعالیت انجام شده که فقط 150 میلیارد تومان و آن هم با اسناد اعتباری خزانه، پرداخت شده است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به رتبه بالای این استان در در آرامش، امنیت و انسجام اشاره کرد و گفت: وجود فضای آرام، امنیت، همدلی در استان سبب دستیابی به دستاوردهای مطلوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است.
وی با بیان اینکه آرامش و امنیت استان به معنای بی‌تحرکی نیست، افزود: این فضا همواره با تحرک و پویایی همراه بوده که این موضوع محصول مدیریت و برنامه‌ ریزی مناسب دستگاه‌های متولی است.
درویش امیری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مدیریت استان، مشکلی با دستگاه قضایی نداشته و هیچ مانعی در مسیر برنامه‌های اجرایی استان از سوی این قوه قرار نگرفته است که این فرصت و موهبتی برای استان به شمار می آید و انتظار می رود این مسیر با حضور مدیریت جدید قضایی در استان همچنان ادامه یابد و فضا برای رسیدن به اهداف، مهیا شود.
درویش‌امیری، عملکرد استان در جذب اعتبارات اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستایی و عشایری را نیز مناسب و قابل دفاع تصویف کرد و گفت: با توجه به میزان اعتباری که در کل کشور، جذب و پرداخت شده، میانگین عملکرد استان در مولفه ‌های تعریف‌شده در بخش روستایی در رتبه نخست قرار دارد.
به گزارش ایرنا به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برای سال جاری ایجاد 14 هزار و 28 شغل در این استان هدف گذاری شده است که این فرصت های شغلی در قالب اجرای طرح های تکاپو، اشتغال های حمایتی، حمایت از مشاغل خانگی و سیاست های مداخلاتی فراهم می شود.
3088/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اجتماعی و فرهنگی اقتصاد مقاومتی راه آهن کار و رفاه اجتماعی منابع مالی اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است