Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: با تاکید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با پی گیری های صندوق رفاه دانشجویان،۱۰۰۰ تن گوشت مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی کشور تامین شد.

به گزارش ایسنا، مهندس ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور پیش بینی و برنامه ریزی لازم برای مدیریت و راهبری تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه ها در سال تحصیلی جاری و جلوگیری از تاثیر منفی ناشی از بروز بحران اقلام اساسی به ویژه برنج، گوشت قرمز، مرغ و ماهی، تلاش های گسترده ای از سوی صندوق رفاه دانشجویان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی وزارت علوم و وزارتخانه های کشور، صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی و شرکت های ذی ربط اقداماتی نظیر اخذ اطلاعات دقیق نیازهای غذاخوری های دانشجویی و ارسال اطلاعات به سازمان بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی انجام گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم ، رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تاریخ ۰۳/‏۰۷/‏۱۳۹۷‬ شرکت پشتیبانی امور دام ۱۰۰۰ تن گوشت منجمد وارداتی مورد نیاز دانشگاه های دولتی به تفکیک استان را برای مدت دو ماه جهت تحویل کالای مذکور به واحدهای استانی خود ابلاغ کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گوشت دانشگاه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

به گزارش تسنیم، پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟