Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@02:24:18 GMT

«عواقب سنگین»؛ تهدید انگلیس علیه روسیه

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۸۰۴۲

  به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، جرمی هانت، رئیس دستگاه دیپلماسی انگلیس در یک گردهمایی حزب محافظه‌کار تصریح کرد: در دولت محافظه‌کاران، بریتانیا یک پیام مشخص برای کرملین دارد.

وی خطاب به روسیه ادامه داد: اگر بخواهید کشورمان را مرعوب سازید، اگر از تسلیحات شیمیایی استفاده کنید و اگر به قوانین بین‌المللی توجه نکنید، بهای این کار بسیار سنگین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تنش‌ها در روابط روسیه و انگلیس در ماه‌های گذشته پس از آن بالا گرفت که لندن به دنبال مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس در سالزبری، مسکو را به دست داشتن در این رویداد متهم کرد.

در پی طرح این اتهام، چالش دیپلماتیک بزرگی میان روسیه و غرب شکل گرفت؛ به طوری که برخی از کشورهای غربی دیپلمات‌های روس را اخراج و دیپلمات‌های خود را از مسکو فراخواندند.

روسیه نیز در واکنش به این اقدام ضمن تأکید بر واهی بودن ادعاهای مطرح شده، روابط دیپلماتیک خود را با کشورهای غربی به سطح پایین‌تری رساند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت

مسکو اعلام کرد ولودیمیر زلنسکی را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وزارت کشور روسیه اعلام کرد «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب مسکو قرار گرفته است.

در بیانیه این وزارتخانه به اتهام دقیق زلنسکی اشاره نشده، اما در آن آمده است: «ولودیمیر اولکساندروویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از ماده‌های قانون کیفری (روسیه) تحت تعقیب است.»

این در حالی است که مسکو هفته گذشته نیز سه مقام اوکراینی را به فهرست افراد تحت تعقیب خود اضافه کرده بود.

روسیه در روز جمعه اعلام کرد «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی