Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دوشنبه از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین، از سوی یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا بر اطلاعات اولیه؛ موشک های شلیک شده از دو نوع ذوالفقار(750 کیلومتر) و قیام (800کیلومتر) بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی زمین سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روز ۲۶ فروردین مردم قزوین در حمایت از پاسخ قاطع سپاه به اسراییل در سبزه میدان تجمع کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ هموطنان در شهرهای مختلف پس از شنیدن خبر حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل با تجمع خودجوش در نقاط مختلف شهر از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی حمایت کردند و ندای الله اکبر سردادند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از پاسخ دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه از جمله شلیک موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

همزمان با اعلام این خبر، مردم غیور قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق تجمعی برگزار کردند.

تجمع کنندگان با شعارهای یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، هیات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق، سپاه پاسداران تشکر تشکر، سپاه پاسداران بزن به قلب شیطان، از حملات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

ایران بزرگترین حمله پهپادی - موشکی علیه اسرائیل را اجرا کرد. در انجام این عملیات، ایران به درستی اهداف نظامی را مدنظر قرار داد تا هم پاسخ انتقامی خود را مشروع سازد و هم از ایجاد تلفات انسانی بالا و احتمال تشدید تنش جلوگیری کند.

خبرنگار: نیلوفر معصومی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227133 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل از کدام سلاح‌های خود استفاده نکرد؟
  • حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم
  • اجتماع مردم رودبار قصران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم | به نفع همه است شاهد رویارویی نباشیم
  • حمایت قاطع سیدمحمد خاتمی از حمله پهپادی_موشکی سپاه به اسرائیل
  • درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم برنامه موشکی ایران
  • نامه اسرائیل به ۳۲ کشور جهان برای تحریم موشکی ایران!
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • در روز ۲۶ فروردین مردم قزوین در حمایت از پاسخ قاطع سپاه به اسراییل در سبزه میدان تجمع کردند