Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش گفت: استان سمنان می‌تواند میزبان بسیاری از مسابقات ملی و تورنمنت‌های بین‌المللی ورزشی باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، ایرج رحمانی در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان زیرساختهای ورزشی این استان را فوق العاده نام برد و گفت: استان سمنان رو به توسعه و پیشرفت است و می تواند میزبان بسیاری ازمسابقات ملی و تورنمنتهای بین المللی ورزشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه مدیران باید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش استفاده کنند،اضافه کرد: زیرساخت‌های ورزشی در استان سمنان مطلوب است.

 

رحمانی تصریح کرد: مدیران ورزش دوست و کارشناسان ورزشی ما باید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش کشور بیشترین استفاده را داشته باشند تا فضای همکاری و همدلی در بین ورزشکاران بیش از پیش ایجاد شود.

 

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش با ابراز خرسندی از اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که امکان توسعه ورزش قهرمانی را در همه زمینه‌های مختلف دارا است اذعان داشت: ضمن بهره‌گیری از این فرصت با ایجاد برنامه‌های استعدادیابی قهرمانان جدید را به جامعه ورزشی معرفی کنیم.

 

رحمانی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان سمنان نیز درک بسیار بالایی از ورزش دارند که اگر مدیری اهل کار باشد می‌تواند این ظرفیت بالقوه را به‌صورت بالفعل تبدیل کند.

 

وی افزود: قطعاً موفقیت‌های ورزشی در یک استان مدیون تلاش مدیران آن خواهد بود که امیدواریم این مهم همانند زمان مدریت فرزاد فتاحی باقدرت بیشتری پیگیری و دنبال شود.

 

در این مراسم حکم محسن جهان‌شیر به‌عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان توسط ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به وی ابلاغ شد.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس وزیر بهداشت حادثه تروریستی اهواز علی لاریجانی حجت الاسلام مختاری حسن روحانی دولت مجلس آئین تودیع و معارفه اینفوگرافی توسعه ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم