Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین یگان های ویژه ناجا از این یگان به عنوان بازوی توانمند نیروی انتظامی و نمایش اقتدار این سازمان در انجام ماموریت های محوله یادکرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان سمنان، سردار "حبیب الله جان نثاری" در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان ویژه استان سمنان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و اسارت آل الله(علیه السلام)  و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس بر رویکرد مردم داری و مردم محوری یگان ویژه ناجا تاکیدکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به نقش موثر و بنیادی یگان های ویژه در تامین نظم و امنیت، گفت: برای پیشبرد اهداف و سیاست های کشور و ماموریت های خطیر خود از همه توان و ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.

 

سردار جان نثاری به ساماندهی، تجهیز و آموزش های لازم نیروهای پلیس برای برقراری امنیت و آرامش اشاره و بیان کرد: تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق این امر مهم متمرکز کرده ایم.

 

وی از یگان ویژه به عنوان بازوی توانمند نیروی انتظامی و نمایش اقتدار این سازمان در انجام ماموریت های محوله یاد کرد و گفت: این یگان با سطح آمادگی و عملیاتی مطلوب، پشتیبان ماموریت های پلیس است.

 

این مقام ارشد انتظامی، پلیس را نیرویی مقتدر و در عین حال خدمات رسان خواند و اظهارداشت: بی تردید نمایش واقعی این اقتدار در برابر قانون گریزان و مجرمان خواهد بود اما پلیس با چهره ای خدوم و مهربان با عموم مردم مواجه می شود.

 

جانشین یگان های ویژه ناجا با تاکید بر ارتقاء آمادگی و توان علمی، بصیرتی، رزمی و عملیاتی کارکنان این یگان ها در سطح کشور، شرایط یگان ویژه استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد.

 

رضايت مندي عمومي اساس ماموريت هاي انتظامي است

فرمانده انتظامي استان تاكيدكرد: تمام ماموريت هاي پليس بر اساس جلب رضايت مندي مردم طراحي و اجرامي شود.

 

سردار "روح الامين قاسمي" در جمع شركت كنندگان در قرارگاه جهادي صيانت با تسليت ايام اسارت آل الله(علیه السلام)، با بيان اين كه محور برنامه ها و رويكرد اصلي پليس جامعه، جلب رضايت مندي مردم است اظهارداشت: با توجه به همين نكته، تمام ماموريت ها و فعاليت هاي پليس بر اين مبنا طراحي و اجرامي شود.

 

اين مسئول انتظامي، همراه سازي مردم در توليد و افزايش امنيت را مورد تاكيد قرارداد و افزود: يكي از اقدامات موثر در اين راستا، راه اندازي مراكز نظارت همگاني است كه مراجعات و تماس هاي مردم از اين طريق با جديت پيگيري مي شود.

 

وي از نيروي انتظامي به عنوان ويترين نظام يادكرد و گفت: بايد با عملكرد و اقدامات خود، نمايش مطلوب و مناسبي از پليس جمهوري اسلامي را به نمايش گذاريم.

 

سردار قاسمي به ارتباط مستقيم و تنگاتنگ پليس با اقشار مختلف جامعه اشاره و تصريح كرد: با حجم بالاي ماموريت ها، بهبود عملكرد و رفتار ماموران در صحنه هاي حضور پليس را با جديت دنبال مي كنيم.

 

به گفته اين مسئول انتظامي، خدمت به مردم بالاترين اعتبار و منصب براي مسئولان، مديران و كاركنان دستگاه هاي مختلف از جمله نيروي انتظامي است و از همين رو بايد با دل و جان به اين مردم كه در دنيا نمونه اند خدمت كرد و در راه امنيت و آرامش آنان گام برداشت.

 

۲۴ تن مواد مخدر در استان سمنان کشف‌شد/ افزایش ۹۳ درصدی کشف مواد

جانشین فرماندهی انتظامی سمنان با اشاره به کشف ۲۴ تن مواد مخدر طی سه سال گذشته در استان، گفت: ناجا در این حوزه نسبت به سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می‌کند.

 

سرهنگ عبدالله حسنی در آیین معرفی فرمانده جدید انتظامی دامغان به میزبانی سالن الغدیر این شهر ضمن بیان اینکه ناجا در راستای تأمین امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و می‌کوشد تا به اهداف تعیین‌شده در این نهاد جامعه عمل بپوشاند، ابراز داشت: طی شش‌ماهه نخست سال جاری کشف سرقت در دامغان ۲۴ درصد افزایش داشته است.

 

وی از افزایش ۹۳ درصدی کشف مواد مخدر در دامغان طی شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: طی سه سال گذشته ۲۴ تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است که ناجا در این حوزه نسبت به سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می‌کند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینکه دامغان در تصادفات درون‌شهری با کاهش ۶۰ درصدی فوتی‌ مواجه است، بیان کرد: طی شش‌ماهه نخست امسال تصادفات برون‌شهری نیز ۳۹ درصد کاهش داشت که نشان می‌دهد در حوزه آموزش‌های رانندگی و توصیه به رانندگان توانستیم به نحو مطلوب عمل کنیم.

 

حسنی بابیان اینکه کشف کالای قاچاق در دامغان طی شش‌ماهه نخست امسال ۱۲۱ درصد افزایش داشت، تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی با هرگونه احتکار کنندگان کالا به‌طور جد برخورد خواهد شد و از سوی دیگر کالای قاچاق مهم‌ترین صدمه را به تولیدکنندگان داخلی وارد می‌کند لذا مقابله با هرگونه قاچاق مهم‌ترین دستاورد ناجا در راستای حمایت از کالای ایرانی محسوب می‌شود.

 

وی به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و افزود: این‌گونه حرکات نه نشانه قدرت بلکه بیانگر حرکت بزدلانه دشمنان است که نشان می‌دهد استکبار برای ضربه زدن به‌نظام از هیچ تلاشی کوتاهی ندارد و در این جریان خوشبختانه با هوشیاری مردم و مأموران انتظامی، توطئه‌های آن‌ها شکست‌خورده است.

 

در این آیین از زحمات و خدمات سرهنگ سید علی‌اکبر میری تقدیر و سرهنگ دوم ستاد سید رضا علوی به‌عنوان فرمانده انتظامی دامغان منصوب شد.

 

سرهنگ سید علی‌اکبر میری از این پس رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان را عهده‌دار خواهد بود.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس مجلس وزیر بهداشت حسن روحانی دولت حادثه تروریستی اهواز ارتش اهواز اقتصاد مقاومتی اربعین حسینی فرمانده انتظامي استان جانشین یگان های ویژه ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن

سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه در حاشیه مراسم آیین تکریم فرهیختگان و فعالین قرآنی در فرماندهی یگان‌های ویژه پاسداران فراجا، ضمن درود و رحمت بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مدافعان حرم به ویژه سید شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و شهیدان عرصه نظم و امنیت و همچنین شهدای مظلوم فراجا اظهار کرد: خدا را شاکریم که کارکنان یگان ویژه در مسیر انس با قرآن قرار دارند چرا که قرآن تنها نسخه شفابخش انسان‌های آزاد است؛ بر اساس تجربیات و پژوهش‌های مختلفی که صورت گرفته مشخص شده کارکنانی که با قرآن بیشتر آشنا هستند در اجرای ماموریت هایشان موفق‌تر عمل کرده اند.

وی ضمن اشاره به طرح "من قرآن می‌خوانم" و طرح "حافظان قرآن کریم" در یگان‌های ویژه فراجا، بیان کرد: این طرح معنوی نقطه طلایی انس گرفتن نیرو‌های ولایی یگان ویژه با قرآن است، در این طرح بیش از سی هزار نفر از کارکنان، فصیح خوان و مفسر قرآن کریم شده اند و ۵۳۰ نفر هم به عنوان حافظان قرآن کریم از ۱ جزء تا حافظ کل قرآن به جامعه قرآنی کشور معرفی شده اند که از این نظر هم یگان ویژه پیشگام تعلیم و تربیت حافظان قرآن کریم است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: نفرات برتر و برگزیده این مسابقات به سفر زیارتی کربلای معلی مشرف خواهند شد و همچنین فرماندهانی که باعث رشد و تربیت و تعالی فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌ها شده اند هم مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سالیانه یگان ویژه در سراسر کشور برگزاری مسابقات قرآنی است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در سطح یگان‌های ویژه باعث می‌شود تا اولا همه خانواده‌ها و کارکنان از ظرفیت قرآنی یکدیگر آگاه شده و ثانیا در تربیت نیروی انسانی متدین و ولایی بتوان استفاده بهینه کرد.

فرمانده پلیس ویژه با بیان اینکه انس با قرآن در خانه و خانواده تاثیر مثبت در رفتار و کردار دارد، گفت: انس با قرآن تحکیم روابط سالم در خانواده‌ها را رقم می‌زند، خداشناسی، مردم داری، اخلاق نیک و حفظ ارزش‌های اسلامی، دوری از معصیت همه از آثار مفید نگاه و توجه به قرآن است؛ تک تک آیات قرآن درس زندگی است باید این درس‌ها را فراگرفت و به آن عمل کرد و در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه وقتی یک نفر با قرآن انس می‌گیرد و با ابعاد مختلف آن آشنا می‌شود تاثیر بسزایی در کسب موفقیت در همه مراحل زندگی وی دارد، اذعان کرد: انس عمیق با قرآن کریم زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و بهره گیری از آموزه‌های قرآنی، راه را بر شکل گیری بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه خواهد بست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان