Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@05:11:26 GMT

عکس/ گرانی گوجه در استوری رونالدو!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۸۸۷۴

عکس/ گرانی گوجه در استوری رونالدو!

عکس/ گرانی گوجه در استوری رونالدو!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گرانی گوجه رونالدو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذارن طلا بخوانند؛ گرانی راه است؟

قیمت طلا در آخرین روز کاری بازارهای جهانی در مسیر کاهش هفتگی قرار گرفت زیرا سرمایه‌گذاران انتظار خود از کاهش نرخ بهره آمریکا را به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی این کشور که حاکی از افزایش تورم بوده پایین آورده‌اند.

قیمت هر اونس طلا در آخرین روز بازارهای جهانی به ۲۱۵۵ دلار رسید.

آخرین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان داد که احساسات صعودی هفته گذشته در میان کارشناسان بازار تا حد زیادی از بین رفته است، در حالی که معامله گران خرده فروشی نسبت به شانس ادامه رشد طلا در هفته آینده خوش بین هستند.

به نقل از سایت طلا،به گفته برخی تحلیلگران، از آنجایی که انتظار می رود بازار طلا حول رکوردهای اخیر خود تثبیت شود، سرمایه گذاران در حال یافتن ارزش در سایر بخش های بازار فلزات گرانبها هستند زیرا ممکن است نوبت به نقره برسد.

در حالی که طلا در این ماه شاهد افزایش حرکت صعودی بوده است، بازار نقره نسبتا آرام بوده است. با این حال، برخی نشانه‌ها وجود دارد که سرمایه‌گذاران در نهایت به بازار توجه کرده‌اند، زیرا به نظر می‌رسد نسبت طلا/نقره هفته را در پایین‌ترین نقطه خود در سال جاری به پایان برساند.

این نسبت در حال حاضر در حدود ۸۵.۵۰ واحد معامله می شود که نسبت به ۸۹ واحدی که در ابتدای هفته مشاهده شد به شدت کاهش یافته است.
تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس عقیده دارند متوسط قیمت طلا در سال جاری میلادی بین ۲۰۹۰ تا ۲۱۸۰ دلار خواهد بود و تا پایان سال به ۲۳۰۰ دلار می‌رسد.

رئیس فدرال رزرو احتمالاً در پایان جلسه چهارشنبه آینده خود، نرخ بهره را کاهش نخواهد داد و از نظر تئوری، این می تواند جرقه ای به دلار آمریکا بزند و بر طلا فشار بیاورد

اوله هانسن، رئیس استراتژی کالا در بانک ساکسو، پیش از نشست بانک مرکزی ایالات متحده، تمایل نزولی خود را حفظ کرد.

او گفت: «آن را برای هفته دوم پایین‌تر می‌خوانیم و خطر اصلاح عمیق‌تر، ناشی از انحلال طولانی‌مدت صندوق‌های تامینی را تقویت می‌کنیم، و همچنان بزرگترین ریسک است.

به خصوص پس از هفته‌ای که چاپ‌های CPI و PPI بالاتر از حد انتظار باعث شد بازار با تاخیر بیشتری در کاهش نرخ قیمت‌گذاری کند. به نوبه خود،

آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی، دلیلی برای توقف صعودی بودن نمی بیند.

او گفت: «قیمت طلا در برابر فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی که شروع کاهش را به تأخیر می‌اندازند، انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد». "بازار به دنبال کاهشی است که تقریباً مطمئناً در پیش است."
کالین سیزینسکی، استراتژیست ارشد بازار گفت: «من در مورد طلا برای هفته آینده بی طرف هستم. من فکر می کنم که می تواند پس از نشست فدرال رزرو حرکتی انجام دهد، اما جهت گیری بستگی به صحبت های پاول دارد.

در این هفته، ۱۱ تحلیلگر در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند و تقریباً سه چهارم پاسخ دهندگان وال استریت اکنون انتظار دارند قیمت طلا کاهش یابد یا روندی جانبی داشته باشد.

تنها سه کارشناس یا ۲۷ درصد انتظار داشتند که قیمت طلا در هفته آینده بالاتر باشد و به نسبت مساوی پیش بینی می شود که قیمت طلا محدود باشد.

بیشترین سهم، شش تحلیلگر که ۴۶ درصد را نمایندگی می کنند، کاهش قیمت این فلز گرانبها را پیش بینی کردند. در همین حال، ۱۹۴ رای در نظرسنجی های آنلاین کیتکو به صندوق انداخته شد و اکثر سرمایه گذاران همچنان سود بیشتری برای طلا در هفته آینده پیش بینی می کنند.

۱۱۰ تاجر خرده‌فروشی که ۵۶ درصد را نمایندگی می‌کنند به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. ۵۴ نفر یا ۲۹ درصد دیگر پیش بینی کردند که این میزان کمتر خواهد بود، در حالی که ۳۰ پاسخ دهنده یا ۱۵ درصد نسبت به چشم انداز کوتاه مدت طلا بی طرف بودند.

Mark Leibovit، ناشر VR Metals/Resource Letter، همچنین انتظار کاهش کوتاه مدت قیمت طلا را دارد.

بانک‌های مرکزی هفته آینده در کانون توجه قرار می‌گیرند و تصمیم‌های مربوط به نرخ بهره از سوی بانک ژاپن و بانک مرکزی استرالیا در روز دوشنبه، فدرال رزرو ایالات متحده در روز چهارشنبه، و بانک انگلستان و بانک ملی سوئیس در روز پنج‌شنبه منتشر خواهد شد.

اطلاعات اقتصادی آمریکا نشان داد قیمت‌های مصرف‌کننده در این کشور بیش از حد انتظار در فوریه افزایش یافته و قیمت‌های تولیدکننده هم بالا رفته که در کل نرخ تورم در این کشور را بالاتر از هدف بانک مرکزی نگه داشته است.

تحلیلگران عقیده دارند گرچه طلا فضای نرخ بالای بهره را دوست ندارد، اما اگر دلیل بالا ماندن نرخ بهره افزایش تورم باشد، تمایل برای خرید طلا به طور طبیعی در بین مردم افزایش پیدا می‌کند.

تورم بالاتر از حد انتظار فشار بر فدرال رزرو برای حفظ نرخ بهره را افزایش داده که بر قیمت طلا تاثیر می‌گذارد. از طرف دیگر همواره از طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در برابر تورم بالا یاد می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • مواد غذایی برای پیشگیری از سرطان پروستات
  • (ویدیو) طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی
  • مشتری جدید پرسپولیس پیدا شد؛ یک شرکت تولید رب گوجه فرنگی!
  • گرانی طلا در راه است؟
  • طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی (فیلم)
  • سرمایه گذارن طلا بخوانند؛ گرانی در راه است؟
  • سرمایه گذارن طلا بخوانند؛ گرانی راه است؟
  • (تصویر) قیمت ۵ عدد گوجه سبز؛ پانصد هزار تومان!
  • فروش 26 رقم نهال تجاری اصلاح شده و زودبارده در کرج
  • عامل اصلی گرانی مسکن