Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان‌های استان با توجه به ظرفیت‌های موجود تاسیس می‌شود. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسن نوروزی در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاسیس صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان‌های این استان با هدف پویایی و رونق این بخش با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستور کار بوده و برای محقق این مهم 40 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای 8 شهرستان استان 40 میلیارد تومان برای راه اندازی صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی اختصاص یافته است، عنوان کرد: از محل ماده 23 رسیدگی به تخلفات رانندگی 2 میلیارد و 880 میلیون تومان به این استان اختصاص یافته است.

نوروزی از توزیع توزیع کمک‌های اعتباری فنی در دو مرحله به ترتیب 72 میلیارد و 900 میلیون تومان و 5 میلیارد تومان  خبر داد و افزود:  این میزان اعتبار در اختیار فرمانداران قرار می‌گیرد وباید در نشست‌های بعدی اینکه به کدام بخش‌ها اختصاص یافته را گزارش دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از محل اعتبارات ردیف متوازن ملی 3 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران دو شهرستان بویراحمد و دنا اختصاص یافت.

وی بیان کرد: 98 میلیارد تومان از اعتبارات نفت سال گذشته استان تخصیص یافت ولی نقدینگی نداشت که ابتدای امسال 49 میلیارد تومان آن و هم اکنون نیز 40 میلیارد تومان دیگر ان ابلاغ شده است.

نوروزی تصریح کرد: برای جبران خسارات زلزله 4.7 ریشتری اردیبهشت ماه امسال در دو شهرستان بویراحمد و دنا دولت 39 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای، 8 میلیارد تومان تملک و 170 میلیارد تومان نیز تسهیلات اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از رفع اختلال ارتباطی در ۱۹۰ سایت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه، امروز_ یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش‌های شدید روزهای گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طوفان شدید همراه با باران سیل‌آسا گچساران را در نوردید و باعث قطع شبکه برق در برخی از مناطق شهرستان شد که به دلیل نوسان در شبکه برق، تعداد ۱۹۰ سایت موبایل در دو شهرستان گچساران و بویراحمد دچار اختلال شدند.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی قبلی، دستورات و راهنمایی‌های لازم جهت آماده‌باش حداکثری پرسنل ارتباطات سیار و تلفن ثابت به عمل آمد و به همین خاطر نه اکیپ رفع خرابی در دو شهرستان گچساران و بویراحمد مستقر و پس از ۱۵ ساعت تلاش ارتباط نقاط قطع شده وارد مدار شد.

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدت زمان وصل شبکه برق و ترافیک جاده‌ای بر مدت زمان رفع خرابی مورد انتظار بسیار پررنگ بود.

وی تصریح کرد: در صورت وقوع حوادث و بلایای طبیعی این آمادگی را داریم، در کمترین زمان ممکن وضعیت ارتباطات را با تکیه بر دانش و تخصص مخابرات منطقه به وضعیت مطلوب برسانیم.

کد خبر 750713

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم