Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ؛معاون بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان با اعلام این خبر گفت:چنانچه تا آخر امسال کسانی که تسهیلات مسکن روستایی دریافت کرده اند اصل وام را به صورت یکجا پرداخت کنند دیرکرد و سود بانکی آن‌ها بخشوده می‌شود.

اصالت زاده تصریح کرد:این بخشودگی شامل کسانی که از سال ۸۵ تاکنون تسهیلات مسکن روستایی دریافت کرده اند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پرداخت مجدد تسهیلات مسکن روستایی به واحد‌های نیمه تمام خبر داد و اضافه کرد: افرادی که پیشتر تسهیلات مسکن دریافت کرده و بطور کامل آن را تسویه حساب کرده باشند ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات مجدد مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد برای تکمیل واحد مسکونی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

اصالت زاده افزود:متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/د

معاون بازسازی ومقاوم سازی مسکن روستایی بنیاد مسکن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران