Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:00:21 GMT

لروی سانه به دنبال درخشش مقابل هوفنهایم

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۹۳۹۵

لروی سانه به دنبال درخشش مقابل هوفنهایم

منچسترسیتی که در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان در کمال شگفتی مقابل لیون شکست خورده بود سه‌شنبه برای دومین دیدار خود در این رقابتها به خانه‌ی هوفنهایم خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا مسلماً برای این بازی انگیزه‌ی بالایی خواهند داشت ولی یکی از آنها مسلماً با انگیزه‌ای خاص در خاک آلمان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لروی سانه، ستاره‌ای که فصل گذشته در قهرمانی متقدرانه‌ی سیتی در لیگ برتر نقش مهمی داشت ولی توسط یواخیم لوو به تیم ملی کشورش دعوت نشد تا جام جگهانی روسیه را از دست بدهد.

 

با حذف فاجعه‌بار آلمان از مرحله‌ی گروهی جام جهانی که برای اولین بار بعد از 80 سال اتفاق افتاد بسیاری از منتقدین یواخیم لوو یکی از اشتباهات بزرگ او را دعوت نکردن لروی سانه به تیم ملی می‌دانستند. سرعت، استارتهای طوفانی و شم گلزنی لروی سانه که پیش از سیتی سابقه‌ی بازی در شالکه را دارد، همان خصوصیت‌هایی بودند که در صورت حضور سانه در مانشافت می‌توانستند سرنوشت آلمان در روسیه را تغییر دهند.

 

بعد از شروع فصل جدید لیگ برتر، گواردیولا نیز در چند بازی از سانه استفاده نکرد تا شایعاتی مبنی بر اختلاف بین پپ و سانه در بیرون از زمینهای فوتبال مطرح شود. در بازی مهم آلمان مقابل فرانسه در رقابتهای لیگ ملتها اما یواخیم لوو سانه را به تیم ملی دعوت کرد و از او باز یگرفت.


در انگلیس هم ورق به نفع سانه برگشت و او دوباره با پیراهن آبی آسمانی سیتی در میادین ظاهر شد. گواردیولا بعد از پیروزی 2-0 پریروز سیتی در مقابل برایتون که در جریان آن، سانه پاس اولین گل بازی که توسط رحیم استرلینگ زده شد را داد، درباره‌ی او گفت:" لروی در چند بازی اخیر عالی بازی کرده. ما هیچوقت به توانایی‌های او شک نداشتیم".

 

سانه که حالا موفق شده اعتماد سرمربی‌ باشگاهش را دوباره بدست آورد با اعتماد به نفس به آلمان می‌رود تا به هموطنانش و دست‌کم به یواخیم لوو نشان دهد که در تابستانی که گذشت، در روسیه با از دست دادن او مرتکب چه اشتباه بزرگی شده‌اند.

 

لروی سانه منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لروی سانه منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هر اندازه سرمایه گذاری "سیتی گروپ"، مالک منچسترسیتی، در خیرونا جواب داده و این تیم در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارد، در تروا شرایط برعکس است. تیمی که در رده هفدهم لیگ دو فرانسه قرار دارد و در خطر سقوط است. تروا که سال قبل به دسته دوم سقوط کرد، حالا در خطر سقوط به دسته سوم قرار دارد.

دیشب با تساوی 1-1 خانگی برابر والنسین این احتمال قوت گرفت. در دقایق پایانی این بازی خانگی، هواداران اشیا زیادی به زمین پرتاب کردند از جمله مواد آتش زا که باعث وقفه طولانی در بازی شد. عجیب اینکه بازیکنان نیز اشیا را به طرف سکوها برگشت دادند.

هواداران عصبانی با خشم فریاد می زدند: «مرسی سیتی.»

دیگر خبرها

  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم