Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@09:28:23 GMT

درک تجربه معنوی پدر بعد از حفظ 26 جزء قرآن

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۹۹۲۹

درک تجربه معنوی پدر بعد از حفظ 26 جزء قرآن

زینب سعدون، حافظ 26 جزء قرآن و شرکت کننده در طرح کاتبان وحی که با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه ققم در حال اجراست در گفت‌وگو با ایکنا از قم، در رابطه با ورود خود به طرح تخصصی کاتبان وحی عنوان کرد: من در یک خانواده مذهبی به دنیا آمدم، والدینم هر دو حوزوی هستند و فکر حافظ قرآن شدن از کودکی توسط خانواده ام در من نهادینه شد و علاوه بر این علاقه شخصی خودم هم مزید بر علت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی کلاس ششم بودم 3 جز را حفظ کردم ولی به دلیل اشتغال به تحصیل نتوانستم ادامه بدهم؛ من در ابتدا در کلاس های روخوانی روانخوانی شرکت می کردم، در همان زمانی که من سر کلاس بودم، مادرم در کلاس های حفظ حاضر می شدند و از همانجا تصمیم گرفتند که من را هم به این کلاس ها راهنمایی کنند؛ در واقع مشوق اصلی من برای حفظ قرآن مادرم بودند، تا جایی که به من پیشنهاد دادند برای یک سال بجای مدرسه به کلاس های حفظ بروم و بعد از اتمام دوره حفظ قرآن، درس را ادامه بدهم.

سعدون ادامه داد: سال 95 با کمک استادم توانستم 5 جزء آخر قرآن را حفظ کنم، بعد از اتمام کلاس سوم راهنمایی، ترجیح دادم که ابتدا حفظ قرآن را کامل کنم و بعد وارد دوره دبیرستان شوم، از شهریور سال 96 دوره را شروع کردم و در حال حاضر 26 جزء را به همراه ترجمه و تفسیر، حفظ هستم.

این حافظ قرآن تصریح کرد: از همان سال 95 که شروع به حفظ قرآن کردم، همیشه احساس اطمینان قلبی با من همراه بوده و انگار خودم را پیدا کردم و به شناختی از خودم رسیدم؛ اشتیاقم برای حفظ کامل قرآن زیاد است و به قول پدرم کسی که حافظ قرآن باشد، دیگر نیازی به هیچ چیز ندارد و ارزش این مسئله بقدری است که انگار به همه چیز رسیده است، الان که خودم وارد این مسیر شده ام، به این حرف پدرم رسیده ام و فکر می کنم همه چیز در اختیار من است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا سعدون حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات رضا جباری از درویش از این بازیکن سابق شکایت کرده است.

خبرنگار آنا در این زمینه با رضا جباری تماس گرفت و نظر وی را در این خصوص جویا شد که جباری گفت: من در مجموع صحبت خاصی در مورد مدیریت باشگاه نکردم، اگر انتقادی کردم برای موفقیت پرسپولیس بوده و شخص جباری یا رضا درویش مهم نیستند بلکه موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر انتقادی به مدیریت باشگاه شده تنها برای موفقیت پرسپولیس بوده است.

وی افزود: هیچ مطلبی به صورت شخصی برای مدیرعامل ننوشتم ولی بهتر است خودشان بگویند برای چه از من شکایت کردند. ما خصومت شخصی با یکدیگر نداریم و هر مساله ای از طرف من عنوان شده به خاطر عملکرد ایشان در باشگاه پرسپولیس بوده است.من به مساله شخصی درویش ورود نکرده ام و تهمت و افترایی هم نزدم.سپر حیدری هم در استوری های خود از پرسپولیس حمایت می کرد، الان طوری شده که اگر نقد منصفانه هم انجام بدهید متاسفانه به او بر می خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:هدف صحبت های من شخص درویش نبوده، بلکه نسبت به عملکرد ایشان در قبال باشگاه پرسپولیس و هواداران تیم مطلب نوشته و حتی در استوری هایم به این موضوع تاکید کردم که هیچ خصومت شخصی با دشمنی با آقای درویش ندارم. به زعم بنده درویش اشتباهی داشته و من هم استوری گذاشته ام. اولیت من پرسپولیس است نه شخص خودم یا رضا درویش. خودم را پرسپولیسی می دانم و همیشه پای این تیم ایستاده ام. مساله ای هم باشد پای پرسپولیس می ایستم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم