Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@02:43:27 GMT

معلم تمام وقت شدن اجباری نیست

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۰۰۴۵

معلم تمام وقت شدن اجباری نیست

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: «سید محمد بطحایی» درباره ی جزییات طرح تمام وقت شدن معلمان گفت: در حال حاضر 6 ساعت اضافه تدریس در حکم معلمان می آید.

‌وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این موضوع، یک امتیازخوبی هم برای معلمان محسوب می شود  افزود: در سوابق خدمت آنان لحاظ و از سایر امتیاز ات هم بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به تدریج به سمت اجرای طرح تمام وقت شدن معلم ها خواهیم رفت. البته ابتدا باید اعتبارات وانگیزه های لازم تامین شده باشد.

بطحایی با اشاره به اختیاری بودن طرح اضافه تدریس معلمان گفت: ما نمی توانیم اجباری به معلم ها بگوییم، به جای 24 ساعت، 36 ساعت در مدرسه حضور پیدا کنند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: باید موارد انگیزشی فراهم شود،  هر کدام از معلم ها به اختیار تمام وقت شوند.

بطحایی تاکید کرد: درحال حاضر اجرای طرح  6 ساعت اضافه تدریس را آغاز کرده ایم و به تدریج با تامین مشوق های انگیزشی به دنبال اجرای طرح معلم تمام وقت شدن هستیم.

به گفته ی معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش طرح «معلم تمام‌وقت» در ۲ شورای حقوق و دستمزد و توسعه مدیریت تصویب شده است و کلیاتش این است که اگر یک فرهنگی ۶ ساعت بیش‌تر از ساعت موظفی تدریس کند، به فوق‌العاده ویژه‌اش ۲۵ درصد اضافه شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی از جنس مدرسه در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه   در  دبیرستان صدیقه کبری ناحیه ۲ خرم آباد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم حدود  ۳۰۰ برنامه  شامل دیدار جمعی از معلمان نمونه با  مقام معظم رهبری ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سطح استان ،عطر افشانی گلزار شهدا ،تجلیل از معلمان نمونه و فداکار، شمیم خدمت در مصلی، برگزاری نشست‌های خبری، حضور مسئولان در مدارس و تبریک این هفته به معلمان  برگزار می شود.
همچنین خبرنگاران شرکت کننده در این مراسم با حضور در کلاس های درس و اهدای گل به مقام شامخ معلم ادای احترام کردند. 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص