Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب استان همدان ، گفت: ترویج ارزش های ناب دینی ، قرآنی و سبک زندگی اسلامی با روش های مختلف از جمله زبان هنر از اهداف برنامه های کانون است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، زهرا بهرامیان، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب استان همدان گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب  با ۹۰۰ نفر عضو در طی سال با هدف ترویج ارزش های ناب دینی و سبک زندگی اسلامی برنامه های  متنوعی متناسب با ذائقه مخاطب برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مراسم افطاری در هر شب ماه مبارک مبارک رمضان ، برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) ، برپایی اردوهای تابستانی درون استانی و برون استانی، برگزاری کلاسهای هنری، ورزشی، قرآنی، بصیرتی ، نقد فیلم  از برنامه های شاخص کانون در طی اوقات فراغت است.

 

وی ادامه داد: برگزاری چهارمین جشنواره عروسک قشنگ من همزمان با هفته عفاف و حجاب با هدف ترویج حجاب اسلامی، برگزاری ضیافت دختران آسمانی  برای سومین بار که همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان ویژه دختران روزه اولی، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری برنامه یکشنبه های سلامت  با حضور یک پرستار در مسجد و اندازه گیری فشار خون و انجام مشاوره رایگان از برنامه های ویژه کانون در طی سال است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب همدان گفت: برگزاری جلسه تفسیر قرآن به صورت هفتگی ، چاپ تراکت مناسبتی و ویژه نامه ، توزیع تراکت با موضوع حجاب و مسائل اعتقادی در مدارس راهنمایی و دبیرستان به همت دختران عضو کانون، از دیگربرنامه های ویژه کانون است.

 

بهرامیان اظهار داشت: برپایی نمایشگاه خیریه امید، با هدف اشتغال زایی و عرضه و فروش دستاوردهای زنان خانه دار ، برپایی  نمایشگاه از غدیر تا ظهور، با  برپایی 6غرفه  به صورت نمادین از واقعه غدیر از برنامه های شاخص کانون شهید دستغیب در طی سال است.

 

کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب همدان 900 نفر عضو فعال دارد.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس مجلس وزیر بهداشت حادثه تروریستی اهواز کانون های مساجد اهواز ارتش شیراز اقتصاد مقاومتی برنامه شاخص استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، محمد بخشی ظهر امروز دوشنبه _هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال شعار دهه کرامت «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن‌های خیابانی در دهه کرامت با حضور حداکثری مردم است، افزود: یکی از برنامه‌های محوری در این دهه، حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان‌ها است که این برنامه در سطح استان مرکزی برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی تصریح کرد: ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در این استان برگزار می‌شود.

بخشی دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، دیدار با زندانیان، حضور در نهادهای صنعتی، برگزاری نمایشگاه سری خاتون و پیگیری آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری ستاد دیه را از جمله برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در استان مرکزی در دهه کرامت برشمرد و تصریح کرد: ۲۶۴ کانون خدمت در عرصه‌های تخصصی و محلی در استان مرکزی در حال خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: ۱۹۸۱ خادم‌یار و ۵۳۰ یاور رضوی در استان مرکزی در سامانه جامع خادم یاری ثبت کرده و در این استان فعالیت می‌کنند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی اضافه کرد: خادم‌یاران در ۱۹ عرصه تخصصی شامل کانون‌های ایثار و شهادت، بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، خبر و فضای مجازی، وقف نذر، درمان و سلامت، شعر و ادب، محصولات فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، کتاب و کتابخوانی و … فعالیت دارند.

بخشی خاطرنشان کرد: فضای خدمت در دو عرصه، توسعه فرهنگ رضوی و کمک به محرومیت‌زدایی در استان‌ها تعریف شده است و داوطلبان می‌توانند به‌عنوان یاوران رضوی پس از ۶ ماه فعالیت به‌عنوان خادم یار رضوی در سامانه تبدیل عضویت شوند.

وی اظهار کرد: برنامه‌ها در کانون‌های تخصصی و محلی با حال و هوای امام رضایی اجرا می‌شود.

کد خبر 751193

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر