Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@22:50:41 GMT

خطوط ویژه سرویس مدرسه را بشناسید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۰۴۴۹

خطوط ویژه سرویس مدرسه را بشناسید

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی در مورد ایستگاه‌های سرویس مدرسه به ارائه توضیحاتی پرداخت.

اخبار اجتماعی/ پیمان سنندجی در مورد طرح ویژه  تعبیه "ایستگاه‌های سرویس  مدرسه" در نقاط مختلف گفت: در عمده کشورها، سرویس مدرسه تحت عنوان (اسکول باس)  در نظر گرفته شده  که در مسیرهای مشخصی تردد می‌کنند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها، فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی به دانش‌آموزان، آموزش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  امسال برای اولین بار ۲۲ خط از خطوط اتوبوسرانی به سبک سرویس مدرسه (اسکول باس)  به دانش آموزان تهرانی خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: برای اولین بار در هر یک از مناطق ۲۲ گانه، مسیری که  بیشترین مدرسه در آن قرار دارد را شناسایی کرده و اتوبوسی خاص با پلاکارد "اتوبوس مدرسه"  که با تابلوهای ویژه مدارس تزئین شده،  صرفا به دانش آموزان خدمت دهی می‌کند.

نوبت های سرویس دهی اتوبوس های ویژه مدرسه

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این اتوبوس‌ها در سه نوبت صبح، ظهر و عصر در مسیرهای پیش بینی شده  به دانش آموزان سرویس دهی خواهند کرد.

سنندجی با بیان اینکه سرفاصله حرکت این اتوبوس‌های  ۱۵ دقیقه در نظر گرفته شده است ادامه داد: همچنین برای دانش آموزانی که از این سرویس مدارس استفاده می کنند کارت‌هایی با ۵۰ درصد تخفیف نیز در نظرگرفته شده تا دانش آموزان ترغیب شوند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند./ ایسنا

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقا فرهنگ ترافیک هستند

به گزارش خبرنگار مهر سلمان محمدی در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه که شامگاه سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: در دنیایی که شاهد رشد شهرنشینی و افزایش ترددها در جامعه هستیم ارتقا فرهنگ ترافیک امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: کرمانشاه جزو آن دسته از شهرهای پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و راه اندازی مدرسه طرح ترافیک و آموزش کاربردی دانش آموزان قطعاً کمک می‌کند دانش آموزان از همین ابتدا با فرهنگ ترافیکی به خوبی آشنا و آموزش‌های ارائه شده را به خانواده‌های خود نیز انتقال دهند.

محمدی با بیان اینکه امروز پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمدار ارتقا فرهنگ ترافیک در کرمانشاه شده‌اند، گفت: این دستگاه‌ها مصمم هستند با اجرای برنامه‌های اثرگذار و ماندگار زمینه‌های کاهش سوانح و اصلاح فرهنگ ترافیکی را فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه ادامه داد: دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای دریافت قوانین و مقررات رانندگی دارند و قطعاً می‌توانند سفیرانی باشند که این قوانین را به خانواده‌های خود منتقل کنند و هنگام رانندگی یکی از اعضای خانواده نیز مراقب باشند تا این مقررات اعمال شود.

وی تصریح کرد: بدون شک آغاز به کار مدرسه طرح ترافیکی کمک خواهد کرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش چشمگیر معضلات ترافیکی و سوانح و حوادثی باشیم که تاکنون خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است.

کد خبر 6099988

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌ کردن سند تحول بنیادین از مدرسه است
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقا فرهنگ ترافیک هستند
  • دیدار با الفبای علم و مهربانی پس از ۲۵ سال
  • اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان